arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل بر اثر سانحه رانندگی مجروح شد

رسانه‌های اسرائیلی جمعه ۷ اردیبهشت اعلام کردند ایتمار بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل هنگام رفتن برای بازدید از محل «حادثه الرمله» دچار سانحه رانندگی شده و به بیمارستان منتقل شد. به گفته این رسانه‌های اسرائیلی بن‌گویر بر اثر واژگون شدن خودروی حامل او دچار جراحت‌های متوسطی شده که در نتیجه آن به بیمارستان منتقل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
العربیه: رسانه‌های اسرائیلی جمعه 7 اردیبهشت اعلام کردند ایتمار بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل هنگام رفتن برای بازدید از محل «حادثه الرمله» دچار سانحه رانندگی شده و به بیمارستان منتقل شد.
 
به گفته این رسانه‌های اسرائیلی بن‌گویر بر اثر واژگون شدن خودروی حامل او دچار جراحت‌های متوسطی شده که در نتیجه آن به بیمارستان منتقل شده است.
 
 حمله در الرمله
 
پیش از آن پلیس اسرائیل روز جمعه اعلام کرد که یک نفر بر اثر حمله با سلاح سرد در شهر الرمله زخمی شده و فرد مهاجم نیز «خنثی» شده است.
 
صحنه‌های ویدیویی در رسانه‌های اسرائیلی جمعه 7 اردیبهشت لحظه «خنثی شدن» عامل حمله با سلاح سرد به یک زن جوان اسرائیلی در شهر الرمله در غرب قدس که به زخمی شدن شدید این شهروند اسرائیلی منجر شده است را نشان می‌دهد.
 
پلیس اسرائیل در شبکه «ایکس» اعلام کرد:«بنا بر تحقیقات اولیه در مکان حادثه مشخص شد که یک فرد زخمی شده و عامل این حمله خنثی شده است».
 
مقامات پلیس اسرائیل تاکید کردند که تحقیقات درباره انگیزه این حادثه و شرایط حادثه در حال انجام است.
نظرات بینندگان