arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۳ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۱

در خرید صندلی ماساژور حرفه ای باید چه چیزهایی را مدنظر داشته باشیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در خرید صندلی ماساژور حرفه ای باید چه چیزهایی را مدنظر داشته باشیم؟

صندلی ماساژور در ابتدا جزو لوازم لوکس به شمار می رفت اما چندین سال است که این وسیله به یکی از محبوب ترین تجهیزات خانگی تبدیل شده است. همه ما دوست داریم وقتی از سرکار به خانه بر می گردیم، راهی باشد که خستگی ناشی از روز کاری را از خودمان به دور کنیم. به همین جهت وجود یک صندلی ماساژور در خانه گزینه ای ایده آل و ضروری به شمار می آید.

صندلی های ماساژور از برندهای مختلف و انواع گوناگون می باشد که هر کدام از آن ها، ویژگی ها و امکانات خاصی دارند. به همین منظور باید این را بدانیم که در خرید صندلی ماساژور حرفه ای باید چه چیزهایی را مدنظر داشته باشیم تا بتوانیم دستگاهی با امکانات ویژه و مقرون به صرفه را خریداری کنیم.

فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ در این نوشته به شما کمک خواهد کرد که این دغدغه را به راحتی کنار بگذارید و بدانید که در هنگام خرید صندلی ماساژور باید به چه چیزهایی دقت کنید و چه مواردی را اولویت بندی نمایید. با ما همراه باشید.

در این نوشته موارد زیر را خواهید خواند :

  • مزایای استفاده از صندلی ماساژور چیست؟
  • گزینه های انتخاب صندلی ماساژور حرفه ای چیست؟
  • برندهای معتبر صندلی ماساژور حرفه ای کدامند؟
  • برای خرید یک صندلی ماساژور حرفه ای باید چقدر هزینه کنیم؟
  • کلام آخر

مزایای استفاده از صندلی ماساژور چیست؟

استفاده از صندلی ماساژور مزایای بسیاری دارد. مشهودترین مزیتی که این دستگاه برای افراد دارد کاهش استرس و افزایش آرامش می باشد. بیشترین انگیزه ای که افراد اقدام به خرید صندلی ماساژور می کنند همین امر است. یکی دیگر از مزیت های این صندلی می توان به رفع گرفتگی عضلات و کاهش درد اشاره کرد. از جمله مزیت های دیگر صندلی ماساژور این است که به بهبود گردش خون کمک می کند، انرژی و هوشیاری را در فرد افزایش می دهد و عملکرد سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

گزینه های انتخاب صندلی ماساژور حرفه ای چیست؟

در خرید صندلی ماساژور حرفه ای باید چه چیزهایی را مدنظر داشته باشیم؟

برای انتخاب یک صندلی ماساژور حرفه ای ابتدا باید گزینه های خرید این دستگاه را شناسایی کنید.  این گزینه ها بعد از مشخص شدن انگیزه و بودجه اختصاصی می توانند تعیین شوند. گزینه های انتخاب یک صندلی ماساژور و یا بهتر است بگوییم امکاناتی که یک صندلی ماساژور می تواند داشته باشد عبارتند از :

  • دارای سیستم تشخیص Acupoint و یا اسکن بدن باشد. بر اساس این گزینه صندلی ماساژور با شناختن نوع بدن هر فرد، ماساژ های مورد نیاز آن بدن را مشخص می کند.
  • قرار گرفتن بر روی دستگاه باید راحت باشد. در واقع طراحی دستگاه طوری باشد که فرد در آن احساس راحتی کند.
  • مقدار لرزش و ویبره دستگاه باید آرامش بخش باشد و حالت ریلکس شدن را در قسمت های مختلف بدن ایجاد نماید.
  • گرمایی که از دستگاه به بدن می رسد باید موجب آرامش بیشتر در عضلات بدن شود.
  • ویژگی منحصر به فرد جاذبه صفر را داشته باشد. این ویژگی حالت بی وزنی ایجاد می کند که بدن در یک حالت خنثی قرار می گیرد و عضلات خسته را برای استراحت و ایجاد تعادل طبیعی در حالت صفر قرار می دهد.
  • با داشتن یک ریموت کنترل بتوانید به راحتی تنظیمات دستگاه و نوع ماساژ را تغییر دهید.
  • همچنین قابلیت پخش موسیقی از طریق فناوری های وای فای، بلوتوث و کابل Aux هنگام ماساژ دادن را داشته باشد.
  • برنامه های اتوماتیک و پیش فرض خود دستگاه، موجب می شود تا بتوانید چند نوع ماساژ را در یک زمان خاصی بدون تنظیمات جداگانه دریافت کنید.

برای خرید یک صندلی ماساژور حرفه ای باید چقدر هزینه کنیم؟

وقتی می خواهید یک صندلی ماساژور حرفه ای خریداری کنید باید بودجه ای متناسب با امکاناتی که از دستگاه انتظار دارید کنار بگذارید. هر چه امکانات مورد انتظار بیشتر باشد هزینه آن نیز بیشتر می گردد. موضوعات دیگری مانند برند تولید کننده، کیفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش صندلی ماساژور نیز در هزینه ای که می خواهید بکنید تاثیرگذار هستند.

برندهای معتبر صندلی ماساژور حرفه ای کدامند؟

وقتی که تصمیم به خرید یک صندلی ماساژور حرفه ای می گیرید بعد از مشخص شدن انگیزه، امکانات دستگاه و بودجه مورد نیاز، در اقدام بعدی باید برند صندلی ماساژور را انتخاب نمایید. انتخاب برند در کیفیت، امکانات، گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه دخیل می باشد.  از جمله بهترین برندهای صندلی ماساژور می توان به برندهای بن کر، لیرکن، آرونت، فوجی و ونتورا اشاره کرد.

کلام آخر

یک صندلی ماساژور حرفه ای دارای مزایا و ویژگی های زیادی می باشد. برای خرید این دستگاه باید نکاتی را مدنظر داشته باشید. این نکات شامل امکانات خود دستگاه از جمله برنامه های ماساژ، گرمادهی دستگاه، لرزش و ویبره و امکانات  انحصاری صندلی ماساژور مانند برند تولید کننده، گارانتی، کیفیت و خدمات پس از فروش می باشد. پیلتن شاپ اولین و تخصصی ترین مرجع فروش انواع دستگاه های ماساژور از جمله صندلی ماساژ با بهترین کیفیت می باشد و امکان خرید حضوری و تست رایگان محصولات را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است.

در خرید صندلی ماساژور حرفه ای باید چه چیزهایی را مدنظر داشته باشیم؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مراجعه حضوری به شوروم پیلتن شاپ و دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره 93111030-021 با کارشناسان پیلتن در ارتباط باشید.

نظرات بینندگان