arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۰ - ۲۰ تير ۱۴۰۰

سرمایه سوزی در ماجرای رادو!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید هادی فاطمی: اختلافات بوژیدار رادوشویچ با پرسپولیس و بخصوص ابراهیم شکوری می رود که به‌معضل‌تازه ای برای فوتبال ایران بدل شود.

سنگربان همیشه ذخیره پرسپولیس که در طول چهار فصل‌گذشته بدون کمترین حاشیه و بدور از گله مندی از بابت نیمکت نشینی دائم ، در کنار قهرمان جهار ساله فوتبال ایران بوده است حالا تبدیل به تهدیدی جدی برای این باشگاه شده است.

از توانایی ها و لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس که بگذریم باید نکته مهمی را در‌نظر بگیریم. آن هم فرصت بزرگی که بواسطه اشتباه مدیران پیشین سرخها از دست رفته و دلارهای زبان بسته ای که هزینه جذب یک گلر خارجی برای نفر دوم شدن شد. اگر مدیران وقت پرسپولیس اندکی دور اندیشی و‌درایت داشتند به جای این سنگربان کروات یک جوان مستعد ایرانی را کنار دروازه بان های اصلی خود فراز داده و در مقاطعی از او استفاده می‌کردند تا به شرایط مطلوب گلر های اصلی تیم مثل بیرانوند و حامد لک برسد. ساده ترین راه پشتوانه سازی با همین تغییر نگرش شکل می‌کرفت و امروز شاید یک دروازه بان آماده و مطمئن ایرانی را در اختیار داشتیم . اما بی تدبیری نه تنها این فرصت زا از پرسپولیس و فوتبال ایران گرفت که سرمایه زیادی هم در این مسیر هدر رفته و باز هم خواهد رفت.

اگر قرار بود به رادشویچ پر طول هر فصل چهار یا‌پنح بازی برسد ؛ آیا بهتر نبود همین اندک زمان را‌صرف شکوفایی یک جوان ایرانی می‌ کردیم؟!

نظرات بینندگان