arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۸

ترامپ: پیشرفت بزرگی درباره ایران روی داد / برای گفتگو و کار با ایران تلاش می کنم / به دنبال تغییر رژیم در ایران نیستم / می خواهیم ایران از یمن خارج شود

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن به دنبال تغییر نظام در ایران نبوده بلکه به دنبال کمک به این کشور و همکاری با آن است . وی که در جلسه کابینه این سخنان را مطرح می‌کرد در ادامه گفت که واشنگتن از ایران می‌خواهد که از یمن خارج شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترامپ: دنبال تغییر نظام ایران نیستیم / واشنگتن از ایران می‌خواهد که از یمن خارج شود / پیشرفت بسیار بزرگی درباره ایران حاصل شده و؛ در تلاش برای مذاکره با این کشور هستیم«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن به دنبال تغییر نظام در ایران نبوده بلکه به دنبال کمک به این کشور و همکاری با آن است .

وی که در جلسه کابینه این سخنان را مطرح می‌کرد در ادامه گفت که واشنگتن از ایران می‌خواهد که از یمن خارج شود.

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت که پیشرفت بسیار بزرگی درباره ایران حاصل شده و در تلاش برای مذاکره با این کشور و کار با آن هستیم.

ترامپ در حالی مدعی شده که واشنگتن به دنبال تغییر نظام در ایران نیست که «رودی جولیانی» وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در پیامی در توئیتر به تعریف و تمجید از گروهک تروریستی منافقین پرداخت

نظرات بینندگان