arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۳۹۵
تعداد نظرات: ۴۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۰

تازه ترین طرح احمدی‌نژاد: به هر خانواده 1000 متر زمین می دهیم، بروند 100 مترش را خانه بسازند و در بقيه زمين فضاي سبز درست كنند

محمود احمدی نژاد پس از اعلام طرح "به هر خانواده روستایی یک گاو اضافه کنید" سراغ طرح جدیدی رفته که امروز، از جزئیات آن سخن گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمود احمدی نژاد پس از اعلام طرح "به هر خانواده روستایی یک گاو اضافه کنید" سراغ طرح جدیدی رفته که امروز، از جزئیات آن سخن گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ وی در مراسم تجليل از تعاوني‌هاي برگزيده مسكن مهر درخصوص بحث تعاون گفت: رئيس جمهور در ادامه سخنان خود با بيان اينكه با شهرسازي كه انجام شد، همه باغ‌هاي تهران از بين رفت، تصريح كرد: طرحي كه از چندين سال قبل و يا شايد قبل از انقلاب تهيه شده ايجاد 200 هزار هكتار فضاي سبز است.

وی افزود: در حالي كه حداكثر در هر سال مي‌شود 2 هزار هكتار درختكاري كرد و با اين اوصاف ايجاد 200 هزار هكتار فضاي سبز صد سال به طول مي‌انجامد كه مطمئنا پس از صد سال جمعيت نيز اضافه شده است. بنابراين براي حل اين مشكل چاره‌اي ديگر بايد انديشيد.

رئيس جمهور در بخش دیگری از سخنانش، با بيان اينكه طرح مسكن مهر تنها يك تمرين و نرمش بود تاكيد كرد كه تا پايان سال در 15 نقطه كشور طرح جديد مسكن راه‌اندازي مي‌شود.

به گزارش فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور ظهر امروز يكشنبه گفت: تعاون يعني همكاري متقابل. اگر به نقطه‌اي برسيم كه همه ملت‌ما نسبت به يكديگر هم احساس مشترك داشته باشند و هم همكاري متقابل آن وقت كشور ما با سرعت نور به جلو رفته و مشكلي باقي نمي‌ماند.

وي با بيان اينكه وقتي ملت 75 ميليوني ايران با هم باشند، توانشان معادل توان عالم هستي است، اظهار داشت: فرهنگ و روحيه تعاون پايه جهش‌هاي بزرگ در يك ملت است كه بايد آن را تقويت و حفظ‌ كنيم. گرچه وزارت تعاون نشانه و علامتي از اين موضوع بود اما معناي ادغام آن با چند وزارتخانه ديگر اين نيست كه تقويت روحيه تعاون و گسترش كار تعاون دچار خلل يا توقف مي‌شود.

رئيس جمهور همچنين ريشه تعاون را در فرهنگ و آرمان‌هاي ملت‌مان دانست و تصريح كرد: همه آرزوهاي فردي و اجتماعي بزرگ ما در سايه همكاري و تعاون قابل تحقق و دسترسي است.

احمدي‌نژاد با تاكيد بر گسترش بيش از پيش روحيه تعاون در كشور يادآور شد: تعاون بستري را ايجاد مي‌كند تا توانمندي افراد به شكوفايي برسد بنابراين بايد تعاون رادر كشور ادامه دهيم.

وي در خصوص بحث مسكن افزود: شاهد بوديم كه تلفيق تعاون و مسكن موجب بروز اتفاقات بزرگي شد. روزي بود كه وقتي مسكن مهر را مطرح كرديم عده‌اي تحقق آن را باور نداشتند در حاليكه با تلاش دست اندركاران اين طرح ديديم كه مي‌شود در كشورمان كارهاي بزرگي را انجام داد.

رئيس جمهور تاكيد كرد: زماني كه به نيروي عظيم مردم اتكا كرديم و هزاران مجموعه انساني دلسوز و توانمند شروع به كار كردند ديديم كه انجام كارهاي بزرگ شدني است و شد. البته نه اينكه اين مشكل (مسكن) به طور كامل حل شد. ولي با اين كار (اجراي مسكن مهر) در مسير افتاديم كه اميدواريم اين مشكل به طور كامل حل شود.

احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه هر جايي كه انسان‌هاي مومن و دلسوز در هر بخش دست به دست هم دهند انقلابي رخ مي‌دهد، كارهاي انجام شده مسكن مهر را يك انقلاب توصيف كرد.

"در هدفمند كردن يارانه‌ها نيز ملت دست به دست هم دادند و روحيه تعاون آمد يك انقلابي رخ داد و تحليلگران هنوز مبهوتند هر چند برخي‌ها هنوز در داخل منتظرند مشكلي ايجاد شود تا اين طرح متوقف شود. در حالي كه افراد منصفي بودند كه گفتند ملت ايران در هدفمند كردن يارانه‌ها كار بزرگي انجام داد ".

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره بر لزوم آغاز طرح جديدي در حل مشكل مسكن اظهار داشت: طرح مسكن مهر يك تمرين ونرمشي بود براي اينكه بتوانيم آن كار بزرگ را انجام دهيم.

رئيس جمهور با طرح چندين سؤال همچون چرا قيمت مسكن گران است، چرا يك فرد بايد عمر خود را پيش فروش كند تا بتواند در يك آپارتمان 70-80 متري زندگي كند آيا اين از الزامات اجتماعي و فرهنگي ما است،‌گفت: آيا اين نحوه زندگي يك الگوي محتوم است و كسي نمي‌تواند از آن عبور كند.

وي ادامه داد: آيا شيوه بهتري براي زندگي نيست؟ بايد گفت اين مشكل به نوع طراحي ضوابط شهري، مديريت شهري برمي‌گردد نه اينكه فرد خاص يا شهرداري مقصر باشد. بلكه اتفاقي است كه در طول 70 سال رخ داده است كه بايد آن را تغيير دهيم.

احمدي‌نژاد با اشاره به مشكل حاشيه‌نشيني در شهرهاي بزرگ اظهار داشت: با كشيدن يك خط دور شهر و ايجاد محدوده براي شهر به دنبال كاهش هزينه شهري هستند در حالي كه با اعمال اين موضوع هر چند هزينه شهري كاهش نمي‌يابد، بلكه شاهديم كه در اكثر شهرهاي بزرگ حاشيه‌نشيني ايجاد شده كه اين موضوع خود موجب افزايش هزينه‌ها است.

وي با بيان اينكه در دنيا شهري به گراني تهران نه در خورد و خوراك بلكه ساير هزينه‌هاي شهري سراغ نداريم، تاكيد كرد: با اين مديريت شهري هم هزينه‌هاي مديريت بالا رفت و هم شاهديم كه آسايش مردم بيشتر نشده است.

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود با بيان اينكه با شهرسازي كه انجام شد، همه باغ‌هاي تهران از بين رفت، تصريح كرد: طرحي كه از چندين سال قبل و يا شايد قبل از انقلاب تهيه شده ايجاد 200 هزار هكتار فضاي سبز است. در حالي كه حداكثر در هر سال مي‌شود 2 هزار هكتار درختكاري كرد و با اين اوصاف ايجاد 200 هزار هكتار فضاي سبز صد سال به طول مي‌انجامد كه مطمئنا پس از صد سال جمعيت نيز اضافه شده است. بنابراين براي حل اين مشكل چاره‌اي ديگر بايد انديشيد.

احمدي‌نژاد هنر دولت در حل مشكل مسكن را بي‌ارزش كردن زمين عنوان و خاطرنشان كرد: اگر قيمت زمين را به صفر برسانيم شاهد خواهيم بود منابع بسياري آزاد مي‌شوند.

وي به وسعت خاك ايران اشاره و تاكيد كرد: اگر در حل مشكل مسكن و ايجاد فضاي سبز از نيروي مردمي كمك بگيريم مي‌توانيم هم زمين را به باغ تبديل كرده و مسكن نيز درست كنيم. كه با طرح جديد و مدرن شهرسازي مي‌توانيم زمين را به خود مردم اجاره دهيم و از آنها بخواهيم هم براي خود خانه درست كنند و هم فضاي سبز ايجاد كند.

رئيس جمهور در همين زمينه يادآور شد: اگر به هر خانواده ايراني هزار متر زمين بدهيم بسته به اينكه اين زمين كجا باشد؛ مي‌توانيم اجاره را كم و زياد كنيم و در نتيجه كلا دوميليون هكتار زمين به مردم واگذار مي‌شود كه مي‌توانيم از مردم بخواهيم در اين هزار متر زمين صدمترش را خانه احداث كنند و در بقيه زمين فضاي سبز درست كنند كه با اين كار هم مشكل مسكن مردم حل مي‌شود و هم فضاي سبز و در نتيجه مردم نيز آسايش بيشتري پيدا مي‌كنند.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه مي‌شود به مدل ديگري زندگي كرد،‌ گفت: روحيه فردي كه در آپارتمان زندگي مي‌كند و با ترافيك نيز مواجه است با فردي كه ويلا زندگي مي‌كند مقايسه كنيم كيفيت چقدر فرق مي‌كند.

وي با اشاره به اينكه مي‌شود زندگي ارزان‌تر و بهتر داشته باشيم ابراز داشت: همه تعاوني‌ها، وزارت مسكن و دست‌اندركاران بحث مسكن آماده باشند چرا كه در شهرهاي ما بايد نهضت واقعي رخ دهد. چرا كه ما ملتي هستيم كه پول داريم و بايد از آن استفاده خوبي كنيم.

رئيس جمهور تاكيد كرد: بايد فكرها را از قالبي كه ديگران ساخته‌اند آزاد كنيم چرا كه هيچ قالبي نمي‌تواند پاسخگوي روح بزرگ انسان باشند.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه هر چه قالب‌ها را بشكنيم مي‌توانيم به الگوي متعال‌تري دست پيدا كنيم، اظهار داشت: در بحث مسكن بايد نهضت واقعي رخ دهد.

وي با اشاره به برنامه‌هاي دولت در حل مشكل مسكن اظهار داشت:20 ميليون خانواده ايراني داريم كه ساليانه حدود يك ميليون به آن اضافه مي شود. اگر بگوييم به خانواده‌هايي كه جديد هستند زمين مي‌دهيم بعد از 2 سال 2 ميليون هكتار زمين زير فضاي سبز مي‌رود و اين خانواده‌ها نيز خانه‌دار شده‌اند و در نتيجه انقلاب عظيمي در كشور رخ مي‌دهد.

رئيس جمهور گفت: تا پايان سال تلاش مي‌كنيم در 10 يا 15 نقطه كشور اين طرح جديد مسكن را راه بيندازيم.

احمدي‌نژاد در قسمت پاياني سخنان خود گفت: متاسفانه در كشور ما افرادي هستند كه از شرايط غيرعالمانه و غيرعادلانه بهره مي‌برند. كه اگر طرح‌هاي اساسي و عادلانه ارائه شود آنها متضرر مي‌شوند.بنابراين بايد طراحي‌ها و مديريت كشور را به سمتي ببريم كه زمينه عمل اين گونه افراد سودجو از بين برود تا مردم نيز راحت‌تر بتوانند زندگي كنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
4
50
هنر دولت بی ارزش کردن علم بود. هنر دولت بی ارزش کردن کرامت انسانی بود. هنر دولت بی ارزش کردن صداقت بود!
پاسخ ها
وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
به احمدی نژاد: تو جیب مارو نزن زمین 1000 متری نمیخوایم..!!
ناشناس
|
FRANCE
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
2
35
سنگ بزرگ ، علامت نزدن است!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
2
31
خدا وکیلی مغزم میترکه از این حرفاش مثل این بود که میگفت به هر خانواده روستایی یک گاو بدهیدها......
پاسخ ها
ناشناس
| PORTUGAL |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
خوب یادش اومد ممکنه برای گاوه جا نباشه حالا می خاد 1000 متر زمین هم با گاوه بده !!! بد کاری میکنه ؟؟!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
1
19
1000-955=45 این سایز کل خانه ی ما است.
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
4
26
آقای دکتر حرکت با سرعت نور ور خوب اومدی البته خرابکاری به اوضاع کشور با سرعت نور .......
یک بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
2
22
بنده با حقوق کارگری دارم تو خونه 55 متری زندگی میکنم با دو فرزند یکی دانشجو دیگری سوم نظری با یک اطاق خواب آیا این از دید شما رعایت انصافه که توزیع عادلانه ثروت و عدالت اسلامی رعایت شده نه بخدا این عین ظلمه و مصداق کامل بیعدالتی است و با حقوقی که شرم دارم بیان کنم وبا شرایطی که از نظر تورم .... اقا جون این که نمی شه !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
3
24
بازهم دروغی شاغدار .بس کنید بااین سرعت نور معلوم نیست کجاییم سردرگم ویلان یکه وتنها بدورخودمان میچرخیم وهزیان میگیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
4
33
آیا او واقعا ما را به مسخره گرفته است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| AUSTRIA |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
آری!!!بد جور
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
2
23
انچه زیاد است زمین است . شما بفرمائید برای 1000 متر زمین چه مقدار و کی اب ,برق تامین میکنید چه موقع تاسیسات زیر بنایی خیابان ,سیستم فاضلاب , مخابرات و... ایجاد می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| PORTUGAL |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
حالا برو ببین زمین تو کدوم کویره ! آب برق هم میدن ! ناراحت چی هستی ؟؟!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
3
22
تیتر رو که دیدم به خودم زحمت خوندن متن رو ندادم. میشه حدس زد چی سر هم کرده
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
2
18
چرا اين آقا اينقدر توي اوهام زندگي مي کنه ؟؟؟ زمين پيشکش , مردم گرسنه هستن بيکارن فقيرن ...... چرا واقعيتها رو نميبينه خدا کمکون کنه
ناشناس
|
CANADA
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
2
14
احمدي‌نژاد هنر دولت در حل مشكل مسكن را بي‌ارزش كردن زمين عنوان و خاطرنشان كرد:....
انصافا همين طور است هم زمين و هم پول ملي، هم کرامت خانواده ها را به خاطر ايجاد بن بست هاي اقتصادي، و ... بي ارزش شده اند
علی حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
1
13
باسلام
سخنان زیبا و دلگرم کننده می باشند اما باید توجه داشت ایده ها و فعالیتهای بزرگ نیازمند مدیریت بزرگ ، منظم و منسجم می یاشد
هدفمند کردن یارانه ها عملی بسیار منطقی و بجا بود ولی درآمد حاصل از آن نمی بایستی در جیب مردم سرازیر شود
مسکن مهر کاری بس زیبا و خوب ، ولی ساخت شهر و شهرک نیازمند امکانات می باشد بخصوص که این مکانها خارج از محدوده شهری می باشند
ترویج فرهنگ ساخت باغ ویلا ، خیلی خوب است چه بسا اگر هزینه آن نیز کاهش یابد ولی با توجه به مشکل بی آبی ممکلت آیا نگهداری باغات امکان دارد( البته در بعضی شهر ها مانند شیراز ، این حرکت صورت گرفته و موفقیت خیلی خوب نبوده است چرا ؟ فقط خشکسالی....
قبلا نیز کارهای بزرگ و با هزینه گزاف انجام شده مانند طرح توسعه نیشکر از شوشتر تا ...اهواز تا .... آبادان، کار بس عظیم ولی بدلیل 1- خشکسالی تمام اراضی زیر کشت نمی رود 2- بذلیل عدم همکاری شرکای طرح و عدم ارسال تکنولوژی راه اندازی کارخانجات ، تا کنون سود آوری حاصل نشده است
حالا تصور کن کار بزرگ شروع کردن چه مشکلاتی دارد حتی ممکن است ضرر آن از نفعش بیشتر باشد
علی و. راد
|
CANADA
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
11
4
اصل کار در راه سازی و حفر چاه عمیق و اینجاد قنات به تناسب قبل از واگذاری زمین است

اینکه اگر به نقطه‌اي برسيم كه همه ملت‌ما نسبت به يكديگر هم احساس مشترك داشته باشند و هم همكاري متقابل آن وقت كشور ما با سرعت نور به جلو رفته و مشكلي باقي نمي‌ماند , به امید خدا, از زمان کوروش بزرگ تا به امروز, ما ایرانی ها قبلا به این نقطه چندین بار در طول تاریخ دست پیدا کرده ایم, سوال این است که آیا با استفاده از پول هنگفت و تکنولوژی, دست اندر کاران وقت تا چه اندازه سرعت عمل به خرج دهند و برنامه ریزی دقیق بدون ریخت و پاش انجام دهند

فرقی ندارد چه کسی این ایده را دارد, این کار که اگر هر خانواده ايراني در اين هزار متر زمين صدمترش را خانه احداث كنند و در بقيه زمين فضاي سبز درست كنند , نه تنها شدنی است بلکه راه دیگری بهتر از این نداریم
ناشناس
|
MALAYSIA
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
2
17
خوب اگه فرض کنیم که ده میلیون خانواده داشته باشیم و به هرکدا هزار متر زمین بدهیم می شود، ده میلیارد متر مربع! اما متاسفانه کل مساخت کشور یک میلیون ششصد هزار متر مربع است! این مثل همان طرح حساب برای نوزادان است که وقتی بیست سالشون شد صد میلیون وام بگیرن!
پاسخ ها
ناشناس
| PORTUGAL |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
د اشتباه کردی داداش یک میلیون و ششصد هزار کیلو متر مربع درسته !!
البته باید کویر ، جنگل ، کوه های بلند غیر مسکونی و . . . را ازش کم کرد ولی می رسه غصه نخور می رسه !!!!!!!
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
2
19
2 ضرب در 2 برابر با 10
این رو محمود میگه
خوش باور!
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
1
15
اتفاقا این وعده ها بسیارحساب شده مطرح می شود! چون افرادخوش باور زیادداریم ویادمان باشدکه دکتردرهردو دوره انتخابات با همین وعده ها رای آوردند!به رسانه های چندماه قبل از انتخابات مراجعه کنیدمتوجه میشید!!
حرف تا عمل
|
UNITED STATES
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
1
14
سلام فقط یک سوال اینکه چجوری می شه امکانات لازم را در چنین سطحی پخش کرد
واقعا حرف زدن آسونه ولی عملش چی بگم
محمد
|
CZECH REPUBLIC
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
1
9
1000 متر زمین برای 3 میلیون خانوار ایرانی میشه 3 میلیار متر مربع که میشه 3 میلیون کیلومتر و این در حالی هست که کل وسعت ایران حدودا یک میلیون و شش صد هزار کیلومتر متر مربع هست.حالا پیدا کنید پرتقال فروش را.
پاسخ ها
ناشناس
| PORTUGAL |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
3 میلیارد متر مربع میشه 3 هزار کیلو متر مربع
بيسواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
شماها كه منفي بافي ميكنيد ، امكان احداث ويلاهاي طبقاتي را در نظر نميگيريد!!!(باغهاي نعلق بابل را فراموش كرديد) شايد اين قضيه هم بشود نهمين عجايب بزرگ دنيا!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
0
11
آقاي دكتر ، بي خيال..
ما كه خودمون و كشتيم بعد از سالها كار كردن و پول تو بالش كردن، تونستيم 50 متر اونم نه زمين بلكه آسمون (آپارتمان) بخريم، پول گاز و برق و آب هم كه هست..
پاسخ ها
ناشناس
| PORTUGAL |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
عیب نداره !! قراره بالش هامونو مجانی حساب کنند !!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
0
10
مي ترسم از بد شانسي من يك تيكه زمين تو وسط كـــويــر لــــوت نصيب من بشه. به نظر من بايد قرعه كشي كنند تا زمين هاي خوب و گران قيمت تهران نصيب خودشون نشه و به ما زمين هاي دشت لوت و نمك زارها برسه.
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
0
12
همه چی آرومه من چقدر خوشحالم

وعده ها، توخالی، من توهم دارم............
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
0
9
زمین بده که چکار کنیم.با اظافیه یارانه هامون سرسبزش کنیم.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
4
1
با سلام.رهبر معظم انقلاب در روز کاشت درخت در بوستان ولایت سال پیش در جمع اهالی شهرداری با این طرح مخالفت کرده بود.این هم ...
شنتیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
2
1
درود بر احمدی نژاد رئیس جمهور 25میلیونی کشورمون.از تنگ نظری و تعصب بی جا ونقدهای فتنه گرانه خودتون دست بر دارید.ماشالله بسیجی بتاز که مردم با تواند
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
0
3
آقا من 1000 متر زمین نمی خوام.50 متر آپارتمان یه جای همین تهرون خراب شده برام بسه بسه.نصف پولشم به خدا خودم می دم.آقای احمدی نژاد اگه آماده هستن مشخصات و آدرس اعلام کنم بدن ما بریم شب سرمونو راحت بذاریم زمین.1000 متری هاشم بدن به بقیه ما که بخیل نیستیم.مسکن مهرشونم به درد ...... شون می خوره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
1
2
اقای دکتر اگه می خواهی کاری برا ی مردم بکنی انقدر کارهای مهمتر هست که ....... مدارس ما همه فرسوده است پول تعمیرش را ازما والدین میگیرند امکانت رفاهی مدارس درحداقل است- جاده های کشور اکثر خراب وغیراستانداد است واسفالت ان خراب است -کشاورزان هزار جور مشگل دارند -کارگران بخش خصوصی مخصوصا شرکتهای کوچک شخصی با مشگلات گوناگون زندگی می کنند -شهرداریها کمبود بودجه دارند وپیمانکاران وشهرداریها پول کارگرانشان را خیلی بد پرداخت می کنند ووووو بازهم بگم کاراصولی باید انجام داد پول مستقیم دادن وطرحهایی که بیشتر بوی رای جمع کردن از آن میاید که نمی شود مدیریت جهانی ؟؟؟؟ مشکلات را باید اساسی وزیربنایی حل کرد نه احساسی وباشعار ...........
ناشناس
|
PORTUGAL
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
1
7
1- به مردم زمین هزار متری می دهد
2- مردم در آن ویلا می سازند
3- بقیه زمین باغ می شود
4- صاحب باغ به این مناسبت اهل فامیل رو دعوت میکنه بیان باغ
5- مهمانی در باغ شکل می گیرد
6- عده ای ارازل و اوباش . . .
بسه دیگه تا کی باید شاهد این همه فسق و فجور باشیم بسه دیگه این طرح مروج فساده . . . . . . .
پاسخ ها
بيسواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
lمن از رديف 4 به بعد مخالفم و بدين ترتيب نظرمو اعلام ميكنم:
4- چون همه باغ و ويلا دارن ديگه كسي توي باغ كسي به مهموني نميره و ميره توي باغ خودش!
5-بنا براين هيچ مهموني شكل نميگيره!
6-ارازل و واوباش هم توي باغ خودشون هستن وكار ي به كار ديگران ندارن چون دارن درختاشون آبياري ميكنن!
با اين طرح جلوي اون فسق وفجوري كه شما مد نظرت نيز گرفته ميشه وهمه زندگي سالمي خواهند داشت!!!
ناشناس
|
CZECH REPUBLIC
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
2
0
اینجانب با این طزح که به جای ارتفاع سازی از شیوه افقی هم می شود استفاده کرد خیلی خیلی موافقم حتی در ممالک اروپایی وامریکایی هم چنین طزح هایی از قدیم ادامه دارد انشالله که بشود در مملکت ما هم اجرا وپیاده شود و شامل شهر تبریز هم بشود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
1
1
بجای این کار جاده مرگ " تنگ ابوالحیات" در مسیر شیراز به قائمیه را درست کنند
نااميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
0
0
نا اميد از اينكه در كشوري به دنيا اومديم كه ازنعمتي كه خدا به همون داده فقط بايد ببينم و افسوس از دست رفتنش رو بخوريم و فقط دلمون خوش باشه كه ميتونيم در مورد از دست رفتن عمر و ثروت هاي مادي و معنوي كه داشتيم حرف و فقط حرف بزنيم والسلام
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
0
0
آخ جون یک زمین 2000 متری توی فرمانیه هست که با باجناقم می تونیم با هم بگیریم و یک باغ دو هزار متری با همدیگه داشته باشیم. چقدر من دلم این زمین می خواست که با کمک رییس جمهور به زودی مال خودم می شه. هر موقع که از کنار اون رد می شدم با حسرت اونو تماشا می کردم.
دختر روستایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
0
0
من یکسال است عقد کردم نامزد پسری میباشم ودر خانه پدرم هستم فعلا عروسی نمیگیریم چون مشکل مسکن داریم ای خدا ای جماعت اقای دکتر شما بگیم ما چند سال باید عقد باشیم تا صاحب خونه بشیم وبریم سراغ زندگی خودمون تا کییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
....خانهای مهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
0
ما که حسود نیستیم خدا کنه راست باشه مسکن مهر گفتن با دو میلیون اورده صاحب خانه شوید الان چهارده میلیون داده ایم ولی از خانه خبری نیست !!!!!
نظرات بینندگان