arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۸
تعداد نظرات: ۱۴۰ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲

افشاگری ولایتی از کارشکنی دولتی ها پس از «نزدیک شدن به حل مسئله هسته ای ایران با غرب»

همزمان با اینکه لاریجانی با سولانا مذاکره می کرد یکی از مقامات بلندپایه اجرایی ما در نمازجمعه گفت ما مذاکره نمیکنیم. آقای سولانا آن تلکس را نشانداد و کارشکنی در کار آقای لاریجانی صورت گرفت. دشمن زمانی که تناقض در بین مسئولان ما می بیند، اینگونه می شود. آنها به توافق رسیدند و میشد هسته ای را حل کرد ولی یک فردی حرف دیگری زد و آن خراب شد. مشابه آن برای خودم هم اتفاق افتاده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع سیاسی برگزار شد.

ولایتی با قرار گرفتن در پشت تریبون سخنان خود را در پاسخ به نقدهای دیگر کاندیداها اینگونه عنوان کرد: : در رابطه با صحبت جلیلی، بنده عرض میکنم دیپلماسی این نیست که انسان در برابر کشورهای دیگر خطابه بخواند. دیپلماسی این نیست که ما یک طرف بنشینیم و آنها طرف دیگر و ما حرف مشخص بزنیم بدون اقدامات دیگر. اینکه می فرماید مال 20 سال پیش است و الان وضعیت فرق کرده ناچارم موضوعی را مطرح کرد. زمانی بعد ازاینکه به قطعنامه های شورای امنیت نرسیده بودیم، آقای سارکوزی مستقیم از من دعوت کرد، برای مذاکره. من با رئیس جمهور صحبت کردم گفت برو. رفتم و یکساعت ملاقات کردیم. ما با سارکوزی درباره عدد سانتریفیوژها به توافق رسیدیم که غنی سازی تعلیق نشود. مثلا 4-5 هزار سانتریفیوژ داشته باشیم. قرار بود ظرف یک هفته یک تیمی به ایران بیایند. سارکوزی گفت من به ایران می آیم و دست دولت و رهبر شما را می فشارم. من آوردم در داخل کشور و منتقل کردم کار متوقف شود. همان زمان که با تاکید رئیس جمهور به فرانسه رفتم ، قائم مقام وزارت خارجه کاردار فرانسه را خواست و گفت که این آقا که آمده نماینده ایران نیست. متاسفانه دولت جواب نداد و نه تنها جواب نداد، موقعی که چنین حرفی به کاردار زدند، وزارت خارجه گفت اگر این خبر زودتر به فرانسه رسیده بود ملاقات تو و سارکوزی لغو شده بود.

می شود کشور را به تحریم ها نرساند. در رابطه با روسیه هم همین اتفاق افتاد. گفتند اگر قول بدهی پوتین بیاید ایران و دست خالی برنگردد ما او را می آوریم. من آوردم ولی بازهم کارشکنی کردند.

در آلماتی 2 آنها پیشنهاداتی کردند که میشد پیش رفت ولی آقای جلیلی نپذیرفت. گفتند غنی سازی 20 درصد را تعلیق و فردو را کند کنی، 3 تحریم را برمیداریم. در پاسخ به آنها گفتند این کارها را میکنیم شما کل تحریم را بردارد. حرف من این است که باید قدم به قدم پیش رفت. کاری که کردند نشان داد نمیخواهند کار پیش برود. اصولگرایی انعطاف ناپذیری نیست. در رابطه با مصالح ملی باید بتوانیم از دیپلماسی به نحو احسن استفاده کنیم. دیپلماسی معامله و تعامل است. سرسختی نشان دادن  نیست. دیپلماسی بیانیه پشت میز خواندن  نیست. اگر اینطور نبود وضع ما به اینجا نمی رسید.

سعید جلیلی در پاسخ به اظهارات ولایتی عنوان کرد: اگر همین نکته ای که در آخر اشاره کردید همینطوری است. اگر اطلاعات دیگرتان مثل اخبار سومی هست واویلاست. نوار گفتگوهای آلماتی پیاده شده و به آقا داده شده و اتفاقا این گزارش شما را گفتند از کجا دارد میگوید این خلاف است. در آلماتی آنها گفتند 20 درصد را بدهیم در ازای 2 تحریمی که بعدا میخواهد حل شود. یعنی در در برابر آبنبات.این روش شما خطاست. هم سارکوزی و هم روسیه که بحث شد، درباره بعد روسیه بحث و جلسه شد و من خودم رفتم آنجا. سارکوزی هم به شما گفته بود متوقف کنید. لوید که یک کارشناس الیزه است افتخار است بیاید ایران. بعد از آن قضیه سه بار سارکوزی با رئیس جمهور به صورت تلفنی صحبت کرد. نکته ای که قالیباف گفتند درست است ما باید ببینیم ما به ازای چیزی که میدهیم چیست. نباید اخبار را تکه تکه بگوییم با مبنای غلط. ما در آلماتی گفتیم حاضریم گام های متقابل برداریم هر قدر شما بیاید ما هم میاییم. نماینده انگلیس گفت حاضرید همین الان؟ ما گفتیم بله . گفتم شروع کنیم. نماینده آمریکا به انگلیس گفت ساکت چیزی نگو. من گفتم ادامه بدهیم. چه حرفی است که شما میزنید؟ به دلیل منطق محکم ما بود که آنها گفتند باید به مراکزمان برویم و مشورت کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: کاری که آنها درش گیر کردند و جوابی برای منطقمان نداشتند، امروز متاسفانه از سوی فردی مثل شما باید اینطور بیان شود؟ واقعا سوالم این است که اگر اینگونه در سیاست خارجی که حوزه جدی است و منافع کشور است برخورد کنیم حتما نمیتوانیم. کی گفته در گفتگوها فقط اعلام موضع کردیم؟ از سال87 فقط یک قطعنامه صادر کردند و نتوانستند دیگر اجماعی داشته باشند.

ماجرای قرار لاریجانی و سولانا

در بخش دیگری از این مناظره، محسن رضایی گفت: واقعیت این است که افراط و تفریط شده است هم در زمان آقای جلیلی و هم در زمان روحانی. درست است که از جنگ جلوگیری کردیم اما نمی توانستیم اینقدر عقب نشینی نکنیم؟ در زمان  جلیلی با سولانا برای 2700 سانتریفیوژ توافق کرده بودیم قبل در زمان آقای لاریجانی. آیا اگر این را مکتوب نکرده بودیم بهتر نبود؟ من در جریان جزئیات هستم. این افراط و تفریط ها از سیاست اصلی نظام دور بوده. باید به آن پایان داده شود. حالا گذشت، سوال این است که میخواهیم از گذشته مان بدون کم و کاست دفاع کنیم؟ اگر بوده که نباید مشکلی داشته باشیم. دوستان خود را حق مطلق ندادند. بالاخره سی و چهار سال تازه پا هستیم و باید تجربه را به گروه های بعدی منتقل کنیم. من در دفاع جلیلی و روحانی یا دوستان دیگر که از خود دفاع میکنند میگویم نباید دفاع از خود را به دفاع از نظام و مردم ترجیح بدهیم. شک ندارم با بسیج همه توانایی ملت ایران میشود اقدامات بزرگ انجام داد مشروط به اینکه صداقت را در پیش بگیریم.

* جلیلی در نقد به رضایی اما چنین گفت: بین حق و باطل راه رفتن معنی اش دوری از افراط و تفریط نیست. اینکه این کار را کنیم، نشاندهنده دوری از افراط و تفریط نیست. اطلاعاتی هم که آقای رضایی فرمودند مبنایش درست نیست. زمان لاریجانی معاونش با سولانا به توافق رسیدند اما سولانا زد زیرش و قبول نکرد. 

* حدادعادل: جناب رضایی طوری صحبت میکنند که انگار همه ماها غیرمردمی هستیم و فقط جناب ایشان غصه مردم را میخورد. همه ما به فکر مردم هستیم و برای مردم این حرفها را میزنیم. راه ها متفاوت است ولی هدف تامین سعادت و رفاه مردم است.

* ولایتی اما سخن رضایی را تایید کرد و گفت: تایید میکنم صحبت آقای رضایی را. لاریجانی در مذاکرات با سولانا به جای خوبی رسیدند. همین تعداد سانتریفیوژ را توافق کردند. اما درست همزمان با اینکه لاریجانی با سولانا مذاکره می کرد یکی از مقامات بلندپایه اجرایی ما در نمازجمعه گفت ما مذاکره نمیکنیم. آقای سولانا آن تلکس را نشانداد و کارشکنی در کار آقای لاریجانی صورت گرفت. دشمن زمانی که تناقض در بین مسئولان  ما می بیند، اینگونه می شود. آنها به توافق رسیدند و میشد هسته ای را حل کرد ولی یک فردی حرف دیگری زد و آن خراب شد. مشابه آن برای خودم هم اتفاق افتاده است.

* جلیلی: صحبت ولایتی درست نیست.

* ولایتی: اطلاع دقیق دارم که درست است.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
27
847
مطمئنا حرف جناب آقای ولایتی درست هست و ایشون مرد اصلحی هست. مطمئنا اگه به دکتر ولایتی اجازه میدادند الان مشکل هسته ای حل بود.. واقعا مرد نیک روزگار هست دکتر ولایتی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
از جلیلی بهتر هست
بابایی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
تموم اینها تک تک ادم های خوبی هستندولی زمانی که درکنارهم هستندوپای منافع حزبی وسط میاد واویلا !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
نکته ای که خیلی بدرد بخور بود اینه که آدم تو کشور قحطی بود جلیلی رو فرستادن مذاکره!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
ما از این مردان به اصطلاح نیک روزگار بسیار زیاد داریم اما متاسفانه همیشه زیر سایه یا اقتدار دیگری یا دیگرانی هستند و این مشکل ایران است .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
جناب ولایتی مفهوم تعامل اسلامی را به خوبی میشناسد و نحوه استفاده از کلیه ظرفیتهای نظام را بلد است
جناب جلیلی متاسفانه به تفکرات مشایی مئابانه نزدیک است
کاظمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
رای ما جلیلی انقلابی
آقا سعید جبهه‌ها نمی گذارد "سیاست زدگان بی سیاست"، "خواب زدگان در پی قدرت" و "گره اندازان در کار امت" حاصل تدبیر و خون شهدا را به ثمن بخس بفروشند. دلمان خوش است به آقا سعید که از جنس شهداست، رزمنده است، جانباز است و انقلابی، نگاه به کلام رهبر دارد و توکل به خدایی که اکنون شهدای گرانقدر در نزد او روزی می خورند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
19
703
ظاهرا احمدی نژاد می خواسته اگر مسئله هسته ای حل شد به نام خودش تمام شود نه به نام ولایتی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
بهترین حالت همین است که فکر کنیم احمدی نژاد می خواسته به نام خودش تمام شود اما واقعا اینگونه است؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
بالاتر از این حرفهاست. اینها حیات و بقاء شان در گرو ایجاد تنش داخلی و بین المللی برای ایران است. عملکرد هشت ساله شان دارد این را داد می زند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
11
547
تازه کیهان هم در همکاری با دولت در جهت تخریب ابتکار دکتر ولایتی به زن سارکوزی گفت ...
کاش دکتر ولایتی به این کار کیهان هم اشاره می کردند که چگونه با دولتی ها هم دست بود.
پاسخ ها
hadad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
خیانت که شاخ و دم ندارد؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
14
540
وهمان شد که رضایی گفت زمان گرفتن برای اثر تحریم و شما اقای جلیلی خواب تشریف دارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
14
614
جلیلی تو جواب دادن به ولایتی آشفته بود اونجا که گفت مذاکره خطابه خواندن نیست!
عالیییییییییییییی بود!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
7
331
در پاسخ به دولتی ها که همه چیز را دستآویز ادامه حیات سیاسی خود کرده اند باید گفت:

این جاهلان که دعوی ارشاد میکنند/در خرقه شان جز منم تحفه ای میاب

اینهامی خواستند یا موفقیتی در عرصه هسته ای رخ ندهد یا فقط و فقط به وسیله آنها رخ بدهد! واقعا جای تاسف است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
7
287
با سلام و احترام : بزرگان دلسوزان با شما هستم ایا کسانی که با کارشکنی تحریم را تحمیل کردند نباید محاکمه شوند ؟ایا در برابر منافع ملی میتوان ساکت بود و از ان دفاع نکرد ؟ایا با خرابکار در هر کشوری برخورد نمیشود ان هم کسی که نظام به او اعتماد کرد ؟چگونه در مقابل این خیانت ساکت هستید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
6
283
لجبازی و خودمحوری حضرات چه بلایی شده؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
45
321
زنده باد ولایتی ...خیلی نظراتشون به رهبری نزدیکه و معتدل هستند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
با قسمت اول نظرتان موافقم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
ایشان نشان داده رفتار معتدل و اسلامی در سیاست به چه نحو است
تعامل ایشان با تمامی بزرگان این نظام حاکی از درایت و توان سیاسی بالای ایشان است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
22
356
دوستت داریم دکتر ولایتی خوب جواب دادی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
18
445
ما که نفهمیدیم این جلیل چی میگی چه برسه به مذاکره کنندگان هسته ای
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
میگه ظرفیت!
:p
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
بی چاره اشتون!
saha
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
گل گفتی- حرفاش جنبه تخریب داره نه سازنده
مثل احمدی تژاد من من میکنه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
جلیلی= ظرفیت+پیشنهاد + سازوکار
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
8
165
خب قاعدتا تویه یه همچین مسائل مهمی دادستان عمومی باید وارد عمل بشه و اعلان جرم کنه مگه اینکه مسائل مصلحت اندیشی و لابی گری و ... مطرح باشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
دلت خوشه ها!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
17
353
کاملا نظرم نسبت به دکتر ئلایتی برگشت و مثبت شد ام نه در این اندازه که به ایشون رای بدم
با تشکر از دکتر ولایتی رای من دکتر روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اگر ولایتی هم به ائتلاف عارف و روحانی بپیونده خوب میشه .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
دمت گرم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
همون بهتر که شماها رأی نمیدین
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
9
311
درود بر دکتر ولایتی که خیلی شفاف افکار عمومی را در مورد مذاکرات اخیر هسته ای روشن کرد.
عرفان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
10
267
درود بر دکتر ولایتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
10
266
درود بر ولایتی عزیز
مردی فراجناحی عمل کرد و اینگونه دانش سیاسی و شرافت انسانی اش را به نمایش گذاشت..
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
و این نشون داد که اصولگرایان اصیل و واقعی در بنیاد و مبانی شان چالش واقعی با اصلاح طلبان واقعی و اصیل ندارند و هر دو به بدنه اصلی نظام مربوطند. عناصر مشکوک حکمشان سواست.
علی
|
UNITED STATES
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
8
307
دکتر ولایتی چیزهایی رو گفتکه می شود گفت غیرمنتظره ترین حرف توی این مناظره ها بود مخصوصا اونجایی که گفت سیاست خارجه کلاس فلسفه نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
16
229
ولایتی تا یید شده امام است
تینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
13
241
با نظر دکتر ولایتی موافق هستم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
29
260
زنده باد هـــــــــــــــــــــــــــــاشمی
زنده باد روحانی مرد تدبیر و امید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
11
288
ولايتي يه حركت خوب كرد .هرچند بهش راي نميدم ولي دمش گرم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
من به خاطر این حرکتش یش رای هم میدم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
1
36
اقا ميگن از ١٣٨٧ فقط يك قطعنامه صادر شده. نميدونم اين اطلاعات درسته يا نه ولي عجب كاغذ پاره اي بوده اين قطعنامه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
5
190
اقا ميگن از ١٣٨٧ فقط يك قطعنامه صادر شده. نميدونم اين اطلاعات درسته يا نه ولي عجب كاغذ پاره اي بوده اين قطعنامه.
پاسخ ها
داریوش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
همین کاغذ پارها و همین ندانم کاریهای افراد مذاکره کننده هسته ای ما باعث شد که کشور به پرتگاه کشانیده شود .مرتب دم از عزت و سربلندی می زنیم ولی ارزش پولی کشور هر روز کمتر میشود هر روز تورم و گرانی و هزاران گرفتاری بیشتر میشود .ای کاش کمی از این منیتهای خودمان کم کنیم و به فکر مردم و کشور و اینده باشیم
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
دیدن قطع نامه طول میکشه و مخالف هم داره رفتن رو تحریم مستقیم و به بقیه کشور ها تو عمل فشار آوردن که ایران رو تحریم کنن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
گل گفتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
6
213
دکتر ولایتی کاملا عقلایی و منطقی صحبت کردند.
در دیپیماسی خارجی، مجالی برای قهرمان بازی نیست، فرصت ها تکرار شدنی نیست، تنها یک تفکر دیپلماتیک پویا و انعطاف پذیر است که در پس این روخداد ها بهینه ترین تصمیم را اتخاذ نموده که بیشترین منافع ملی را به همراه داشته باشد.
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
8
242
آقاي جليلي فقط خود را عقل كل مي داند و بس مثل آقاي رييس جمهور فعلي. و از همين حالا هم يكه تازي ها و عدم قبول حرف ديگران را شروع كرده اند.
ریحانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
10
262
واقعا دکتر ولایتی نشون دادن انسان شریفی هستن .
و حق رو زیر پا نمی گذارن . و در واقع بنده مناظره بودن .

و واقعا متاسفم برای دکتر قالباف که فقط اومده بود روحانی رو خراب کنه اما غافل از اینکه خودش شکست خورد و عوام فریبی اش برای همه رو شد .

نه تنها می خواست روحانی رو خراب کنه بلکه می خواست با گفتن قهوه خوردن ولایتی ، دکتر ولایتی هم خراب کنه .

زنده باد شیخ عزیز و با تدبیر ما
سارا از ساری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
11
269
برعکس ولایتی که امروز خوب زد کاسه کوزه جلیلی رو شکست، قالیباف بدجوری خودشو خراب کرد. اونقدر این حرکتها بعید بود ازش که حس کردم شاید تبانی در کار باشه! الله اعلم
پاسخ ها
ساها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
آره همین طور به نظر می یاد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
شنیدم که قراره حداد قالیباف و جلیلی ائتلاف کنن! با این کارایی که دیروز کردن محکوم به شکستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
14
206
پیشنهاد می کنیم آقای ولایتی با آقای روحانی ائتلاف کنند. دیدید که از این اصولگرایی خیری نمی رسد آقای حدادکه بنا بود با آقای ولایتی ائتلاف کند آشکارا زیر پای او را خالی کرد احتمالا ایشان هم قراره به نفع آقای جلیلی کنار بکشد چون در هر حال با نیم درصد آرا سنگین تر است که کنار بکشد و مطمئنا چون بوی کباب شنیده به نفع جلیلی کنار می رود!!
پاسخ ها
عباس آبادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اگه خوب دقت کرده باشید بین حداد و جلیلی کاغذهای کوچک یادداشت رد و بدل میشد. صندلی ها کنار هم بود و بهترین بهره برداری رو ازین وضعیت کردند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اقایانی که تحمل سخنان دیگر هم فکران (اصولگرایان)خود را ندارند دیگر چگونه تحمل سخنان مخالفین خود را دارند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
8
173
وای به حال ملت.اینجوری معلوم میشه که فقط به فکر منافع خودشون هستن و ملت پشیزی ارزش ندارند نزد اقایان.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
4
32
بیا دیگه چی میخواین.
جلیلی خیانتکاره.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
8
247
بازم ولایتی بین اصولگراها یه خودی از خود نشون داد .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اصول گرایی یعنی ولایتی
هاشمی
روحانی
نه جلیلی و احمدی نژاد و ....
ساها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
ولایتی اصول گرا هست نه اصول گرایی که احمدی نژاد و دارو دستش درست کردن- ولایتی اصول گرای متعهد و اخلاق مند است
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
9
331
طرف دار آقای ولایتی نیستم ولی ایشان مرد بزرگی هستند و فکر نکنم دروغ در کار ایشان باشد و لی به هر حال سخنان آقای جلیلی بوی حرف های 4سال قبل آقای احمدی نژاد را میدهد خدا به داد مملکتمون برسه که هنوز بعضی ها عبرت نگرفتند!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اینا باید محاکمه شن.چرا ما مسخواسم سران قاجار و پهلوی رو از قبر دربیاریم واسه قرارداد های ننگیم محاکمه کنیم باید از این دولتی ها شروع کنیم
برنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
قربون دهنت ،حرف همرو زدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
37
3
انتخاب, چقدر مزورانه و منافقانه عمل میکنی؟ تا حالا تصور دیگری از تو داشتم. تو مناظره معلوم شد که گازانبر توهم روحانی بوده ولی تو با شیطنت همون دروغ رو که همونجا هم تکذیب شد تیتر کردی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
4
30
درود بر دکتر ولایتی. بهش رای میدم.
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
2
46
رای من یا عارفه یا روحانی، اما از شخصیت و متانت دکتر ولایتی هم خوشم میاد، دینشو به دنیا نمیفروشه، حتی اگه رئیس جمهورم بشه بهش افتخار میکم...
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
2
29
این جلیلی فقط راه و روش احمدی نژاد رو بلده ، حرف خلاف واقع زدن تو رسانه ملی بعدشم که حقیقت روشن شد دیگه کی به کیه دیگه :
توجه کنید دوستان

فردی که ولایتی با او مذاکره کرد که بود؟ مشاور ویژه سارکوزی یا کارشناس الیزه؟
بین الملل > اروپا - علی اکبر ولایتی وزیر خارجه پیشین کشورمان در آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری پس از اشاره به مذاکره اش با نیکولا سارکوزی رئیس جمهوری فرانسه از دیدار با فردی به نام لویت سخن گفت که با واکنش سعید جلیلی مواجه شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سعید جلیلی در این مناظره دیدار و گفتگوی ولایتی با این فرد را کم ارزش قلمداد کرده و از لویت با عنوان کارشناس الیزه یاد کرد.
اما فردی که ولایتی از دیدار و مذاکره با او سخن گفت ژان دیوید لویت مشاور ویژه دیپلماتیک رئیس جمهوری فرانسه بوده است که به گفته روزنامه لوموند از جمله مشاوران بلند پایه و مورد وثوق نیکلای سارکوزی بوده است.
لوموند درباره این دیپلمات کهنه کار فرانسوی می نویسد ژان-دیوید لویت Jean-David Levitte سمت های زیادی در دستگاه دیپلماسی فرانسه داشته است. او سفیر سابق فرانسه در آمریکا، مشاور ویژه سارکوزی در همۀ پرونده های دیپلماتیک، سفیر فرانسه در سازمان ملل(2000-2002)، و رییس شورای امنیت ملی فرانسه، مذاکره کننده در بسیاری از موضوعات بین المللی از جمله قطعنامۀ 1441 عراق و مشاور ویژه دیپلماتیک شیراک نیز بوده است.
لویت قرار بود پس از پیروزی سارکوزی در انتخابات ریاست جمهوری رئیس شورای عالی امنیت ملی فرانسه باشد؛ نهادی که با اصرار سارکوزی و برگرفته از مدل شورای امنیت ملی آمریکا قرار بود تأسیس شود، اما در نهایت این شورا به دلیل رقابت های موجود میان نهادهای سیاستگذاری تشکیل نشد.
روزنامه لوموند فرانسه در یادداشتی به قلم ناتالی نوگایرد در سال 2007 اشاره ای به مجرای دیپلماسی باز شده توسط علی اکبر ولایتی با مقامات فرانسوی داشته و می نویسد: از اسناد اینگونه برمی آید که سارکوزی تلاش می کرد تا دیپلماسی پنهانی را با ایران در پیش گیرد. اسناد آمریکایی نیز این مسئله را افشا کرده اند. جریان از زمانی آغاز شد که الیزه در می 2007 کانالی برای مذاکره با علی اکبر ولایتی، مشاور دیپلماتیک رهبری ایران باز کرد . مسیری که تلاش داشت بدون حضور احمدی نژاد که فردی غیرقابل مذاکره قلمداد می شد به راه حلی برسد.
لوموند در ادامه گزارش خود بدون اشاره به جزیئات آنچه باعث مسدود شدن این مسیر شد نوشته است که فرانسوی ها بعد از مدتی به این نتیجه رسیدند که ایران تصمیم جدی برای حل مشکل ندارد.
ahmad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
3
27
لابد ظرفیتهای ساکوزی آزاد نشده بود
کرمانشاه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
2
31
به این حداد بگید زیاد ادبیات نخوونه........عارف گل کردی.........الان دارم این رو مینویسم تمام تنفسم رو خاک (هدیه کشور دوست و برادر عراق) داره خفه ام میکنه.......ما به کی پناه ببریم ...حداد جوون چند تا شعر کاش واسه گرد و غبار میگفتی........درود بر روخانی بزرگ و عارف و ولایتی.........رای من روحانی
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
28
چرا حداد عادل و حلیلی اینقدر در هنگام مناظره با هم کاغد و نامه رد و بدل میکنن؟؟؟؟
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
14
دولت آقای احمدی نژاد می خواست تمام کارها بنام خودش تمام شود غیر از صحبتهای آقای ولایتی که قطعا صحیح است وپاسخ آقای جلیلی که مانند انکارهای آقای احمدی نژاد ازجمله انکار 11 روز خانه نشینی و... بود نمونه دیگر از این قبیل کارها توافق آیت الله هاشمی با دولت عربستان(در زمان دولت آقای احمدی نژاد)در خصوص روابط باایران ،بویژه بازگشائی قبرستان بقیع حتی برای خانمها وبازدید از فدک و... بود که با کارشکنی دولت با شکست مواجه شد.
امید
|
NETHERLANDS
|
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
37
من نمیدونم خیانت به کشور دیگه یعنی چی؟!!! ولایتی بعنوان مشاور رهبری رفته صحبت کرده، اونوقت یکی تو وزارت امورخارجه رفته گفته این از ما نیست؟!!! پس این بگیر و ببر های امنیتی فقط برای عوام هست؟!!! طرف به مملکت خیانت کرده باید گرفت و بازخواستش کرد
mahdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
23
زنده باد اعتدال
روحانی و ولایتی
فرصت جناح گیری نیست.
ناشناس
|
CANADA
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
2
24
اقای جلیلی بسیار ضعیف برخورد کردند - متاسفانه به هیچ وجه نشانی از تعامل - مدیریت دراو نمی ببینم - البته خیلی غیر عادی نیست - تجربه ندارد وصرف اینکه حضور درجلسات هسته ای و انتقال پیام کافی برای یک فرد نیست که با این چیزها مدیر شود - ایشان فعلا بایستی با اجازه اقای خامنه ای کما کان در گوشه ای شغلی درسطح معمولی شروع به کار واموزش ببیند تا دوره ها بعد
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
26
اقای ولایتی صحبتهای شما نه اصلاح طلبی بود نه محافظه کاری بواقع حرف دل ملت بود بجرات می گویم شما با گفتار صادقانه تان در دل ملت قرار گرفتید مهم در قلب ملت بودن است چرا با جسارت تحریف تاریخ می کنند بجز اقای جلیلی و اقای حداد عادل همه کاندیها از وضع خطرناک و اثرات بسیار خطرناک معیشت مردم فریاد می کشند در مقابل اقای روحانی که می گویدشرط چرخش سانتریفوز چرخش تمامی تولید معنا دارد اقای جلیلی حرفهای متناقض هشت ساله دولتمردان را که فرا فکنی است تکرار می کند جای تاسف است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
42
3
چنين چيزي رد مناظرات نبود . اتفاقا ولايتي خودش را خراب كرد
حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
35
جلیلی فقط می‌‌خواست کارهای ولایتی و روحانی را بکوبد و به همین علت بازنده اصلی‌ مناظره روز گذشته بود. مردم دیروز برای اولین بار متوجه شدند که ایشان روحیه‌ای بدتر از احمدی‌نژاد دارد و اینکه چرا مذاکرات هسته‌ای نه تنها به نتیجه نرسیده بلکه پس از هر دور مذاکره تحریم‌ها بیشتر می شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
2
31
صحبت های آقای دکتر ولایتی به عنوان یک سیاستمدار جدی بود، من فکر می کنم ملت ایران باید خواستار محاکمه تیم مذاکره کننده بشود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
2
24
مناظره دیروز عیار کاندیداهارو معلوم کرد قالیباف جلیلی رضایی وحداد مرد سیاست نیستن ونمی تونن کشور رو اداره کنن کسی که سیاست بلد نیست یعنی اصلا هیچی بازم دم روحانی و ولایتی گرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
2
31
ولایتی ضربه فنی کرد جلیلی رو.. دمش گرم.. من نمیخوام به ایشون رای بدم.. ولی ایشون نشون دادن که هنوز یک سر و گردن به همه اصول گرایان در صحنه می ارزن.. واقعا عالی بودند.. و ضمنا باید به خاطر حافظه ایشون بهشون تبریک بگم.. عالی بود.. ولایتی باید وزیر امور خارجه باشه تا مملکت یه تکونی بخوره
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
36
5
اصلاح طلبا بخاطر رفع تحریم حاضرن هر کاری بکنن حتی سازش با دشمنی که جز نابودی ما هدفی در سر ندارد.
اعتماد به دشمن خطایی بزرگ است.
چرا امریکا تحریم فروش موبایل و کامپیوتر را لغو میکند ولی تحریم دارو را لغو نمیکند ؟!
هیچ انسان عاقلی به چنین دولتی اعتماد نمیکند.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
36
5
اصلاح طلبا بخاطر رفع تحریم حاضرن هر کاری بکنن حتی سازش با دشمنی که جز نابودی ما هدفی در سر ندارد.
اعتماد به دشمن خطایی بزرگ است.
چرا امریکا تحریم فروش موبایل و کامپیوتر را لغو میکند ولی تحریم دارو را لغو نمیکند ؟!
هیچ انسان عاقلی به چنین دولتی اعتماد نمیکند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
2
23
در سال 84 آقای احمدی نژاد نشان دادند یک نفر هرچند ناشناس میتواند با یک نرم افزار ساده (excel) از مجموعه نرم افزار های ماکروسافت به رئیس جمهوری برسد
حال میتوان دید که یک نفر تنها با چند کلمه :ظرفیت - سازو کار - زیر ساخت - فرصت - ظرفیت - تهدید - ظرفیت - این - اون - ظرفیت - اون - این - ظرفیت .... ظرفیت و ....
هم میتوان رئیس جمهور شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
38
شما را قسم می دم به اون عزیزی که دوست دارید به امثال جلیلی رای ندهید قیامت یقه شما را می گیرن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
30
با سلام خدمت تمام مردم ایران.
ای کاش همه اخبار ساعت 21 شبکه یک را دیده باشند. اونوقت به بی طرفی رسانه ملی پی می برید. فقط قسمت های به ضرر آقایان رضایی، روحانی و عارف و به نفع آقایان جلیلی، قالیباف و حداد عال گلچین شده بود.
خدایا آخه چرا این همه تبعیض، چرا این همه جانبداری. اخبار هست یا تبلیغ.
واقعاً به حال این صدا و سیما باید گریست. در محضر خدا باید پاسخگو باشید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
19
یعنی خیانت آشکار به ملت به چی میگن؟
چهار تا شعار دادن نتیجش اوینه بعد این خیانت هیچی؟
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
26
محسن رضايي :
آقای حداد عادل می گویند زمانی آمریکاییها کنار می آیند که ما مقاومت کنیم، آیا ما مقاومت کنیم که مردم گرسنه بمانند؟ عده ای همه اش شعار مقاومت می دهند مثل همان هایی که می گفتیم خرمشهر اشغال شده اگر راست می گویید بیایید کمک کنید تا خرمشهر آزاد شود مگر در آن زمان کسانی که در تهران می نشستند و شعار می دادند می توانستند به ملت ایران کمک کنند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
23
بنده در جریان مذاکره آقای ولایتی با کاخ الیزه هستم، نه تنها درست فرمودند ، بلکه بخاطر مصالح کشور خیلی از موارد را فاکتور گرفتند،آیا ایشان از طرف خود اقدام کرد و یا با نظر مقام معظم رهبری!!؟؟ اینجا نشان داده شد که این آقایان با آن حرکت زشتشان که توسط آقای شیخ عطار (سفیر فعلی کشورمان در آلمان) صورت پذیرفت ، به رهبری ظلم کردند و مظلومیت رهبر در اینجا مشخص گردید، به نظر شما این حرکت و دستور آقایان در صدر دولت، بوی وابستگی شان به دشمنان را نمیدهد؟؟؟؟ شک نکنید، دیر یا زود مشخص میشود
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
30
آقاي ولايتي خيلي خوب درباره كارشكنيهاي آقاي جليلي و دوستانشان . افشاگري كرد. آقاي ولايتي ديروز بر خلاف انتظار بار ديگر نشان داد كه دلسوز كشور و مردم و مشاوري امين و صادق در كنار رهبري معظم انقلاب هستند. خيالم از اطرافيان مقام معظم رهبري راحت بود كه افرادي متملق و چاپلوس نيستند كه اطلاعات غلط به ايشان بدهند ديروز از دلسوزي و صداقت آقاي ولايتي خيالم راحت تر شد. واقعا چرا بايد افرادي مانند جليلي . كارشكني كنند در كار مذاكرات هسته اي؟! بيچاره ما كه فكر مي كرديم علي لاريجاني نيز براي مردم و براي مذاكرات هسته اي كاري نكرد!! آقاي لاريجاني از شما معذرت مي خواهيم كه فكر بدي كرديم درباره شما و گفتيم شما هم كاري نكرديد اما تقصير نداريم نمي دانستيم ناآگاه بوديم آقاي ولايتي ديروز ما را از اين پشت پرده ها آگاه كرد. آقاي ولايتي ديروز به مردم . مخالفان منافع ملي و كشور را فقط و فقط با نقاب دين و ارزشها و ... هزينه مي كنند و خرج مي كنند و فقط خودشان را حق مي دانند و فقط به قدرت مي انديشند با هر وسيله اي . به مردم شناساند.
به نظر من هر كسي كه رييس جمهور شود بايد ولايتي را وزير امور خارجه كند.
آرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
27
من هم میوندم چرا ملت از 4 سال پیش درس نمی گیرند... یعنی واقعن نمی بینند که این اصول گرایان جز بی ادبی چیزی برای گفتن ندارند؟ و البته دروغ؟
منظورم قالیباف و حداد و جلیلی است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
33
صد در صد دکتر ولایتی پس از سالها دوباره جای خود رو در دل مردم پیدا کرد و مخالفت خودش رو با طالبانیسم نشون داد!
سردار بختیاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
20
2
چرا اینقدر غیر منطقی نظر می دین اگه قرار باشه باز هم برگردیم به دعواهای دو حزب که باز هم همین مشکلات (گرانی،بیکاری و .......) اینها همه بخدا حاصل همین کشمکش های سیاسیه به نظر من دکتر رضایی و مهندس غرضی خیلی منطقی تر صحبت کردن خصوصاً مهندس غرضی واقعاً آدم با تجربه ایه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
29
من دیروز به این نتیجه رسیدیم که ولایتی انسان نجیبی است
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
22
آيا نبايد دولتيها و آقاي جليلي به خاطر كارشكني در مذاكرات هسته اي زمان آقاي لاريجاني كه به گفته آقاي ولايتي داشتيم به يه توافقي مي رسيديم . محاكمه شوند؟ اين همه مصيبتهاي ناشي از تحريم كه طلاقها و نارساييها و رشد آسيبهاي اجتماعي و عدم ازدواج جوانان و بيكاري گسترده و تورم كمرشكن را در پي داشته است به خاطر تنگ نظريها و اقتداگرايي دولتيها بوده است آيا اينها نبايد مجازات شوند؟ تا كي بايد مصلحت انديشي كنيم؟ آيا اين كارشكنيها . خيانت به ملت . خون شهدا و راه امام ره و رهبري نيست؟
حقیقت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
21
اوضاع عمومی جامعه نشان از پیشرفت چشمگیر دکتر ولایتی در شهرها وروستا ها دارد. چیزی که در روزهای اول محتمل نبود.
ایشان نشان دادند با متانت و تجربه ای که دارند ظرفیت های زیادی برای کشور خواهند ساخت .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
15
خوب این همان طرز فکره که از احمدی نژاد به جناب جلیلی رسیده من به روحانی رای میدم و البته نظرم در باره جناب ولایتی به کلی تغییر کرد درود بر کسانی که از سابقون هستن و جزء یاران نزدیک امام اینها هر جایی باشن اون جوهر انقلابی گری و صداقت رو نشون میدن برعکس کسانی که همه رو دروغ گو میدونن اما همه ی حرفهای خودشون دروغه جناب ولایتی خوبه وزیر امور خارجه دولت جناب روحانی باشه
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
25
با دیدن فرد منطقی مثل ولایتی نظرم درباره ی اصولگرایان کلا عوض شد،
زنده باشی مرد.........
پریوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
16
آقای جلیلی چطور در مناظر گفتی آقای لوید یه کارشناس الیزه هست در حالی که خیلی تعجب برانگیز است که در مورد سوابق او چیزی ندانی اگه نمیدانی بدان آقای لوید سفیر سابق فرانسه در امریکاه و مشاور ویژه در همه پرونده دیپلماتیک و سفیر فرانسه در سازمان ملل در سالهای 2000 تا 2002 رئیس شوری امنیت ملی فرانسه و مذاکره کننده اصلی در بسیاری از موضوعات بین المللی از جمله قعطنامه 1441 عراق و مشاور ویژه ژاک شیراک رئیس جمهور سابق فرانسه هستن
بوشهري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
2
19
چه ميشه اگر عارف اصلاح طلب و ولايتي اصولگرا به نفع روحاني كنار ميرفتند. اون وقت معجوني از اصلاح طلبي و اصولگرايي معتدل داشتيم و براي كشور بهترين نسخه است.
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
26
2
چرا حرف های جلیلی کامل نیست؟ آقای لوید نفر دوم فرانسه است؟ اینه اطلاعات موثق آقای ولایتی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
22
صد در صد دکتر ولایتی پس از سالها دوباره جای خود رو در دل مردم پیدا کرد و مخالفت خودش رو با طالبانیسم نشون داد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
2
18
رای من شد دکتر ولایتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
32
3
روحانی نشون داد که دقیقا احمدی نژاد 88 ـــه!
هرلجن پراکنی خواست کر آخرش گفت بگـــــــــــــــــــــم؟؟؟؟ بگـــــــــــــــــــــم؟؟؟ نذارید اسنادو رو کنم!!!!!!!!!!
دقیقا شیوه های احمدی نژادی رو در پیش گرفته بود!
آخرشم قالیباف خوب بهش گفت که شما ذهن خونی بلدی؟؟؟؟
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
28
به نظر من هم دکتر ولایتی واقعا با متانت وآگاهی کامل جواب جلیلی روداد.
واما در مورد قالیباف که بدجوری خراب کرد.اومد مثلا با اون حرفاش رای دانشجو ها رو از روحانی عزیز بگیره اما شخصیت خودشو زیر سوال برد.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
18
دکتر ولایتی مرد دیپلماسی، این کاره است سا لها سرما و گرمای این مسیر را چشیده واقعا یک پا کارشناس واقعی در این مسایل می باشد . در این زمینه حق با دکتر ولایتی است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
15
من فقط يه سوال برام پيش اومده، اون مقام بلند پايه كه تو نماز جمعه گفته ما مذاكره نمي كنيم!! كي بوده؟؟؟؟!!!!
یک ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
21
اطلاع دقیق دارم که نظر جناب دکتر ولایتی در باره کارشکنی دولت احمدی نژاد در موضوع حل مسئله هسته ای ایران کاملا درست و دقیق است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
17
زنده باد اعتدال با اين روشنگري اگر آقاي روحاني رييس جمهور شدند بهتر است آقاي دكتر ولايتي وزير امور خارجه باشند
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
18
2
آقای روحانی سیاست احمدی نژاد رو پیش گرفت و می گفت سندهای زیادی دارم. بگم؟ بگم؟ روحانی احمدی نژاد دوم هست. آ که براحتی تهمت می زند و سایتش آن را تیتر می کند
نفر اول این 8 نفر قالیباف و نفر دوم عارف
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
10
به این نتیجه رسیدم اگر در عرصه داخلی و سیاست خارجی به اهدافمان برسیم. این طایفه موجودیتشان با تهدید روبرو می شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
18
من از جسارت و شهامت آقای ولایتی واقعا لذت بردم ایشان نشان دادند بی دلیل مورد مهر حضرت امام نبوده اند حمایت از حق تا جاییکه که جتی مرزهای جناحی را در نوردد کار هر سیاستمداری نیست آنهم در چنین برهه حساسی
مردم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
36
3
بهترین مناظره بود چون ولایتی رای از اصولگرایان رو از دست داد. و اصولگرایان روی جلیلی تمرکز کردند. خدا باطن ولایتی رو نشون داد کسی که فکر مکینه سارکوزی نجات دهنده است!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
21
واقعا" ولایتی سعه صدر نشون داد جلیلی که کارمند جزئ اش بوده یه زمانی نه انگلیسی بلده و نه حتی در زمان کارشناسیش در وزارت خارجه نمیتونست یه گزارش صحیح منطقی بنویسه برای همین فرستادنش در نظارت و بازرسی وزارت امور خارجه

باز احمدی نژاد تو رشته خودشیه سوادی داشت و مدرکش کشکی نبود این برادرمون که دیگه....
ارمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
27
افرین بر صداقت مثال زدنی اقای ولایتی ودرود بر اقای دکترحسن روحانی وتاسف برای اقای جلیلی یا همون احمدی فاز 2
سیمین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
21
زنده باد دکتر ولایتی زنده باد دولت متمم الحق که آقای با شخصیت و با ادب و حق گویی هستید.
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
18
گور بابای غرب که بخواد بعدا از این حرفا و کارشکنی ها علیه خودمون استفاده کنن . مگه مردم ایران نباید بدونن که کی داره به معنای واقعی بهشون خیانت می کنه.
اینو واسه این گفتم که یکی از همکارای جلیلی گفته بود حرف های ولایتی در آینده روی غربی ها رو زیاد می کنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
13
آرزوي همه ما اينست كه منتخب ملت حلال مشكلات اقتصادي باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
13
انشاالله همه کسانی که برای شهرت و خودخواهی مملکت رو به سمت مشکلات شوق می دهند در همین دنیا دسوا شوند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
17
ببینید دوستان درنظرسنجی های معتبر آقای ولایتی دوم هستن و جلیلی سوم و رقابت هم بسیار تنگاتنگ است اگر یه وقت جلیلی به دور دوم بره خیلی خطرناک میشه!! بنظر بنده همه ما باید از ولایتی حمایت کنیم ایشان معتدل و اخلاق مدار هستند و نسبت به جناب روحانی تفاوت فاحشی ندارن ضمن اینکه دور وبر جلیلی کم نیستن افراطیون پس خوب است با درایت و تاکتیک مناسب از ولایتی حمایت کنیم بلکه ولایتی دوم شود و جلیلی حذف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
2
18
آيا براي كساني كه مذاكرات را به اين روز انداختند محاكمه اي در نظر گرفته خواهد شد؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
24
کسی که تونسته قبل انقلاب،فوق تخصصش رو از آمریکا بگیره،این همه مطالعات عالی در ضمینه ی فلسفه،تاریخ،سیاست،ادبیات و.... داشته باشه.کافی برید ببیند چقد کتب تالیفی در ضمینه های مختلف دارن ایشون تا به حرف من پی ببرید/
در کنار همه ی اینها تونسته باشه 16 سال وزیر موفق وزارت خونه ی خارجه(که خودش به تنهای یک آدم تمام وقت می خواد) باشه و در کار اجرایی اینقد با تجربه....
این آدم واقعا از قابلیت های زیادی مطمئنا بر خورداره...
تو رو خدا سیاسی فکر نکنیم...منطقی باشیم
مثل دکتر ولایتی کم داریم که از هر نظر بی عیب باشه تو کشورمون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
29
من فوق لیسانس از شریف هستم بخدا یک کلمه از حرف های اقای جلیلی را نمی فهمم ایشان جایگاه ریاست جمهوری ایران را ندارند.اصلا جمله را بلد نبیست تکمیل کند
فقط تکیه کلام ایشان و تیم شان این است ظرفیت ظرفیت ساز و کار و شاکله.ترا بخدا انصراف بده اقای جلیلی ظلم به ملت بس است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
26
درود بر ولایتی
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
23
سلام در بین اصول گرایان اقای ولایتی عالی بود طرفدار حق بود تهمت نمی زد واخلاق داشت درود بر روحانی و ولایتی
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
11
5
رهبر انقلاب در ۱۷ اسفند سال گذشته در دیدار با اعضای خبرگان پس از نشست آلماتی می فرماید: "در این دیدار غربی ها کار مهمی انجام ندادند که از آن تعبیر به دادن امتیاز شود بلکه آنها فقط به بخشی از حقوق ملت ایران، اعتراف کوچکی کردند"
حرف رهبر رو که دیگه رد نمیکنید (لطفا تایید کنید)
ستاره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
3
20
من به اقای ولایتی رای میدم چون مشکل ایران دقیقا الان سیاست خارجه است و ایشون حلش می کنن ان شا الله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
27
ایول ولایتی خوشم اومد
خوب جلوی جلیلی وایسادی
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
29
دکتر ولایتی با این کارش نشان داد که دلش با مردم است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
25
2
منصفانه اگر ببینیم رفتار قالیباف بدون توجه به مصالح کشور بود و دوگانگی آن را نشان داد
رفتار کرنش پذیر ولایتی در برابر اروپا و امریکا به خوبی دیده شد
فقط دغدغه اقتصادی داشتن رضایی بدون توجه به مصالح خارجی مشهود بود
حداد جالب تر و محکم تر به میدان آمد
عارف هم مواضع خودش را محکم نشان داد
جلیلی مودب و با صلابت تر به عرصه وارد شد
روحانی حقوقدانی برخورد کرد و در برخورد با مصالح کشور رفتار مصلحتی خوبی داشت
غرضی هم واقعا دلسوز رفتار کرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
2
16
علیرغم اینکه آقای ولایتی در صحبت هایش رعشه وجود داشت وشاید دلیلش خداترسی بود اما خیلی صادقانه مطالب را بیان کرد . خدا حفظش کنه
روحانی ، ولایتی و رضایی به نظرم مستحق ریاست جمهوریند البته قالیباف هم بد نیست هرچند دیروز خوب عمل نکرد .مخصوصا در مقابل روحانی . خواستم مطلبی رو به آقای قالیباف بگم آقای روحانی نماینده ومنتخب عزیزدلمون هاشمیه وبه قولی هاشمی باتجربه هاشمی مدرن کسی نیست جز روحانی . ولی در هرصورت هرکدوم از این چهار نفر رییس جمهور بشن به نظرم خوبه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
5
16
زنده باد هـــــــــــــــــــــــــــــاشمی
رای من دکتر روحـــــــــــانـــــــــــــي
میانه رویی عملگرا و نزدیک به آیت الله هاشمی
وفادار به نظام و رهبری
مرد تدبیر و امید
روحانی ای با کلام نافذ و سیمایی جذاب
با سواد و مسلط به پنج زبان خارجی (انگلیسی، عربی، المان، روسی و فرانسوی)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
20
فهمیدیم میتوان صادق بود وعوام فریب نبود میتوان از عقل استفاده کرد ودر عین حال اصولگرا هم بود .من طرفدار ولایتی نیستم ولی به شرفش درود میفرستم
رضا حاجی زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
6
6
آقای غرضی خودشون مدعی هستند که در بازی سیاسی اصلاح طلبان و اصول گرایان نیستند و این درحالیست که همگان می دانند ایشان از زاستی های سنتی است. نقش ایشان فقط تغییر بحث مناظره در جریان بیان واقعیت ها و حمله به اردوگاه اصول گرایان بود. درواقع اصول گرایان با ترکیب 6 به 2 وقت بیشتری برای بیان دیدگاه خود داشتند. درواقع 3 برابر اصول گرایان. و نتکته دیگر اینکه آقای حداد عادل اصلا در ردای ریاست جمهوری نیستند و خود نیز به این امر واقف اند و نقش ایشان نیز خراب کردن برنامه بازی حریف بود( مانند برخی از بازیکن های فوتبال که نقش توپ خراب کن را دارند) . آقای رضایی مدام از برنامه ای نا نوشته و نا خوانده ، پاره پاره شرحی مختصر می دهند و نشان دادند که با به چالش کشیدن ایشان دستشان رو خواهد شد. دکتر ولایتی نماد یک سیاست مدار اصول گرای اخلاق مدار هستند. ایشان هرچند اصول گرا هستند اما حاضر به پرداخت هزینه به قیمت انحراف از اصول خویش نیستند و نشان دادند وقتی پای منافع شخصی پیش آید ، اصول گرایی را رها نمی کنند. اما آقای قالی باف در صدد جمع آوری آب رفته از جوی اند. مناظر سوم لبخند از لبان ایشان برداشت . آقای جلیلی نشان داده اند تا به حال در نقشی فرو رفته بودند که باید نقش یک سیاستمدار مدبر را بازی می کردند با اتکا به اعتماد بنفس خویش در صدد نشستن بر کرسی قدرتند . بهرحال گمان نمی برم بینندگان نتایجی از سخنان ایشان دریافته باشند.
اشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
2
27
ولایتی تنها اصولگرایی است که به معنی واقعی کلمه ونه شعار اخلاق انقلابی واسلامی دارد
حقیقت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
2
26
ای کاش رضایی خودشو خراب نمی کرد،میتونست در دولت آینده روحانی یه سمتی بگیره که برنامه هاشو عملی کنه ولی...متاسفم براش.
روحانی:مرد حقیقت وانصاف واعتدال و حامی مردم
ولایتی:شخصی که صداقت رو به ریاست نفروخت
عارف:شخصی منطبق بر افکار روحانی
رضایی:شخصی که اصلاح امور رو مد نظر داره ولی متاسفانه با انتقاد نادرست از روحانی محبوبیتش رو تقلیل داد
جلیلی:احمدی نژاد دوم
قالبیاف:شخصی که صداقت را به ریاست فروخت ودر برابر اخلاق باخت
غرضی:عصبانی از بقیه بخاطر اینکه میدونه رایی نداره
حدادعادل:گاها منصف وگاها در صدد تخریب دیگران ودرکل فاقد محبوبیت نزد مردم
عقایدم در مورد کاندیدها اینطور بود...
شما چی فکر میکنین؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
20
3
منصفانه اگر ببینیم رفتار قالیباف بدون توجه به مصالح کشور بود و دوگانگی آن را نشان داد
رفتار کرنش پذیر ولایتی در برابر اروپا و امریکا به خوبی دیده شد
فقط دغدغه اقتصادی داشتن رضایی بدون توجه به مصالح خارجی مشهود بود
حداد جالب تر و محکم تر به میدان آمد
عارف هم مواضع خودش را محکم نشان داد
جلیلی مودب و با صلابت تر به عرصه وارد شد
روحانی حقوقدانی برخورد کرد و در برخورد با مصالح کشور رفتار مصلحتی خوبی داشت
غرضی هم واقعا دلسوز رفتار کرد.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
7
20
درود بر دکتر ولایتی ، ما دیگه از افراط و تفریط خسته شدیم ، ما نه به اصولگرا رای میدهیم ونه اصلاح طلب رای ما *دکتر علی اکبر ولایتی*
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
8
26
درود بر دکتر ولایتی ، ما دیگه از افراط و تفریط خسته شدیم ، ما نه به اصولگرا رای میدهیم ونه اصلاح طلب رای ما *دکتر علی اکبر ولایتی*
کوشا
|
UNITED KINGDOM
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
6
41
درود بر شرف ولایتی که حق رو زیر پا نداشت.
با احترام به ولایتی رای من روحانی(خاتمی1392) با معاون اولی عارف و وزیر اقتصاد رضایی و امور خارجه ولایتی!
نظرات بینندگان