arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱

قلعه نویی: سئوالات حاشیه ایی نپرسید

خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که در یک روز سخت توانستیم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم. از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری پس از بازی حاضر شد و گفت: خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که در یک روز سخت  توانستیم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم. از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم. تشکر دیگرم از تیم پزشکی است که مهدی رحمتی را به بازی رساند.
وی در ادامه گفت: العین تیم بسیار خوبی است که دو سال است نتایج خوبی در آسیا می‌گیرد. آنها در خط هافبک و فوروارد بازیکنان خوبی داشتند اما توانستیم بازیکنان شماره 10 و 6 آنها را از بازی خارج کنیم و هافبک‌های العین نتوانستند مهاجمان خود را تغذیه کنند. برنامه ما این بود که ارتباط بین خط هافبک و حمله این تیم را قطع کنیم. با این کار توانستیم به هدف اول‌مان که گل نخوردن بود برسیم. 
قلعه‌نویی در ادامه با اشاره به اینکه از سازمان لیگ خواهش می‌کند که بازی دهم فروردین مقابل سپاهان را به زمان دیگری موکول کنند، گفت: خستگی بازیکنان کاملاً مشهود است همانطور که دیدید سپاهان به حریف خود باخت و تراکتورسازی هم مساوی کرد. ما هم در نیمه اول خسته بودیم و شاید اگر بیرون از خانه بازی می‌کردیم این اتفاق می‌افتاد. به خاطر منافع ملی بهتر است که این بازی به زمان دیگری موکول شود. ما باید بعد از بازی با سپاهان با الهلال بازی کنیم و سپاهان هم همینطور، پس بهتر است که به خاطر منافع ملی این بازی به زمان دیگری موکول شود.
خبرنگار دیگری در ادامه از قلعه‌نویی درباره تعویض زودهنگام آرزه با مجیدی پرسید که قلعه‌نویی در پاسخ گفت: ما دیدیم که تغییر تاکتیکی در آن لحظه نیاز است. آرزه بد بازی نمی‌کرد اما ما می‌خواستیم که از مهاجمان سرعتی‌مان استفاده کنیم. اکبرپور را وسط آوردیم و مجیدی را به جلو فرستادیم. با این کار میانه میدان‌مان را پرتعدادتر کردیم. بازیکنان تلاش کردند و ما توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.
خبرنگاری به سرمربی استقلال گفت که صحبت‌های شما هم حاشیه‌ای است، اما وی پاسخ داد: این چیزهایی که من می‌گویم واقعیت است اما سؤالی که شما می‌پرسید حاشیه است. ما همه به دنبال منافع ایران هستیم. مهدی تاج هم به دنبال منافع ایران است. به نتایج هفته دوم لیگ قهرمانان نگاه نکنید، ما خسرو حیدری را به دلیل فشردگی بازی‌ها از دست دادیم. اگر زمین‌های ما خوب بود اینطور نمی‌شد. شما نگاه کنید العین با چه امکاناتی به ایران می‌آید. اگر زمین‌های ما مثل قطر و امارات بود هیچ اشکالی نداشت اما جز ورزشگاه آزادی زمین خوبی دیگری نداریم و زمین‌های دیگر به اندازه دو بازی از بازیکنان انرژی می‌گیرد.
در ادامه خبرنگار دیگری درباره بازی آینده استقلال با الهلال پرسید که قلعه‌نویی در پاسخ گفت: ما فعلا باید به بازی با نفت فکر کنیم اما این را می‌توانم بگویم که العین از نظر نظم و انضباط بهتر از الهلال است.
قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که چرا سر آرش برهانی داد زده، گفت: سؤال حاشیه‌ای نپرسید و سؤالات فنی بپرسید.


 

نظرات بینندگان