arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۰۷ آبان ۱۴۰۳

پژمانفر، نماینده مجلس: مردم به دلیل اعتمادی که به نیروهای مسلح دارند حمله رژیم صهیونستی را جدی نگرفتند

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، گفت: بخشی ازاینکه مردم ما حمله و تهدیدات رژیم صهیونستی را جدی نگرفتند به دلیل اعتمادی است که به نیروهای مسلح کشور دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برنا: رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، گفت: بخشی ازاینکه مردم ما حمله و تهدیدات رژیم صهیونستی را جدی نگرفتند به دلیل اعتمادی است که به نیروهای مسلح کشور دارند.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع خانواده های شهدای امنیت، گفت: رژیم صهیونستی همین است که مشاهده شد بعضی این قدر این مجموعه را بزرگ کرده بودند که یک حس غلطی ایجاد کرده بود که  اگر رژیم صهیونستی اراده کند می تواند ایران را نابود کند و متاسفانه بعضی که جایگاهی داشتند به زبان آوردند که اگر آنها اراده کنند با فشار دادن  دکمه ای تمام کشور را نابود می کنند بزرگنمایی در قدرت اینها غلط است و این که بگوییم هیچ نوع توانمندی ندارند نیز درست نیست به هرحال توانمندی اینها به واسطه ارتباط و سلطه ای است که آمریکا و کشورهای اطراف داشته و توانستند تا این حد جلو بیایند.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که باید قدرت مردم ما به اینها فهمانده شود قدرت مردم ما همین بود که علی رغم حمله رژیم صهیونیستی،اما آنها به زندگی کاملا عادی و بدون تغییر خود ادامه دادند و مردم این حمله و تهدیدات را جدی نگرفتند و هیچ تغییری در زندگی روزمره شان نه در تهران و نه در هیچ جای دیگر رخ نداد.

پژمانفر خاطر نشان کرد: بخشی ازاینکه مردم ما حمله رژیم صهیونستی را جدی نگرفتند به دلیل اعتمادی است که به نیروی مسلح کشور دارند.مردم ما بالاترین تجاوزات را در دوران هشت ساله دفاع مقدس تجربه کردند. دشمنان ما مثل همین جا با تمام توان به میدان آمده بودند، اما شکست خوردند و رفتند آن هم به این دلیل که مردم توانمند هستند.

نظرات بینندگان