arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۰۷ آبان ۱۴۰۳

اولین خبر خوب به رئال بعد از شکست ۰-۴!

آزمایش‌های پزشکی تایید می‌کنند که آنتونیو رودیگر دچار مصدومیت عضلانی نشده ولی حضور او برای بازی مقابل والنسیا مبهم است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رودیگر آسیبی ندیده است و فقط یک کوفتگی عضلانی دارد. در ال‌کلاسیکو زنگ خطر برای او به شدت به صدا درآمد. بعد از گذشت یک ساعت از بازی، او شروع به لنگیدن کرد و به نیمکت اشاره کرد. تعویض او در نظر گرفته شد، اما او تا پایان تحمل کرد. باشگاه تصمیم گرفت دو روز صبر کند تا عضلات ورم کرده شرایط بهتری پیدا کنند و امروز تحت MRI قرار گرفت. نتیجه نیز مثبت بود. بازیکن به طور محسوسی در پای چپش احساس کوفتگی می‌کند و ناراحتی از همین جا ناشی می‌شود، اما مورد خاصی نیست و حتی کوچکترین پارگی هم مشاهده نشده است. 

حضور او در بازی شنبه شب در مستایا تا آخرین لحظه در هاله‌ای از ابهام خواهد بود اما احساس عمومی این است که او می‌تواند بازی کند. تصمیمی که بسته به روند ریکاوری چند روز آینده گرفته خواهد شد. از آنجایی که رئال تا شنبه فرصت خوبی برای استراحت و تمرین دارد، بعید نیست رودیگر به بازی برسد با این حال شاید روی او ریسک نشود. رودیگر در دسترس خواهد بود، احتمالا از روی نیمکت.

یک مصدومیت در سه سال

رودیگر از زمان ورودش در تابستان 2022 فقط یک بار مصدوم شده است. فصل گذشته برابر ختافه که باعث شد او چهار بازی از جمله دربی را از دست بدهد. رودیگر در فصل جاری فقط 83 دقیقه استراحت داشته است.

2101781
نظرات بینندگان