arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۲ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳

ورمزیار: برخی بازیکنان استقلال در حد لیگ یک هم نیستند

صادق ورمزیار، پیشکسوت استقلال، با انتقاد شدید از عملکرد اخیر این تیم، برخی بازیکنان را در حد لیگ یک ندانست و خواستار کنار گذاشتن بازیکنانی شد که قدر پیراهن استقلال را نمی‌دانند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: برخی بازیکنان استقلال در حد لیگ یک هم نیستند و قدر این پیراهن را نمی‌دانند.

صادق ورمزیار با اشاره به شکست سه بر یک آبی‌پوشان مقابل خیبرخرم‌آباد در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: این نتایج خجالت آور است و در شان تیم بزرگی چون استقلال نیست.

وی افزود: برخی بازیکنان استقلال در حد لیگ یک هم نیستند و قدر این پیراهن را نمی‌دانند. آنها آرزو می‌کردند با پیراهن استقلال عکس یادگاری بگیرند چه برسد به اینکه قرارداد میلیاردی با تیم امضا کنند.

پیشکسوت استقلال، خاطرنشان کرد: پیشکسوت‌ها و هواداران به کنار، از بازیکنان استقلال می‌پرسم با نتایجی که کسب می‌کنند از خانواده‌های خود خجالت نمی‌کشند؟ این تیم روزگاری بازیکنان بزرگی در اختیار داشت که اگر در طول فصل یک بازی شکست می‌خوردند، از خجالت نمی‌توانستند از خانه خود بیرون بیایند.

ورمزیار تصریح کرد: استقلال نه دفاع دارد و نه مهاجم تمام کننده؛ مگر می‌شود تیم بسته شود و در چند پست کلیدی بازیکن خوب در اختیار نداشته باشید؟ این تیم را هر کسی بسته باید پاسخگو باشد و جواب ما را دهد.

وی تاکید کرد: خروجی‌های استقلال را با بازیکنانی که جذب شدند مقایسه کنید تا متوجه شوید این تیم چقدر ضعف دارد. استقلال پارسال در دفاع وسط ضعف داشت الان هم این ضعف را دارد. مهاجم نداشت و اکنون نیز ندارد. مگر نمی‌دانستند استقلال یک مهاجم تمام کننده ندارد؟

بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: بازیکنان بدانند اینجا استقلال است و باید جوابگوی مردم باشند. باید طوری بازی کنند که شایسته نام بزرگ استقلال باشد. هر فردی قدر پیراهن استقلال را نمی‌داند باید کنار گذاشته شود.

نظرات بینندگان