arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۶ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳

الجزایر: در پی تجاوز شنیع اسرائیل کنار مردم ایران هستیم

وزارت امور خارجه این کشور با صدور بیانیه‌ای افزود: در پی این تجاوز شنیع که نقض آشکار حاکمیت ملی و منشور سازمان ملل متحد و مغایر با اصول حقوق بین الملل است، الجزایر، همبستگی خود را با مردم ایران اعلام می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا: الجزایر تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران توسط ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل را به شدت محکوم، بر همبستگی با مردم ایران تاکید کرد و این اقدام تجاوزکارانه را نقض آشکار حاکمیت ملی و منشور سازمان ملل متحد و مغایر با اصول حقوق بین الملل دانست.
 
به گزارش  شبکه الجزایر، وزارت امور خارجه این کشور با صدور بیانیه‌ای افزود: در پی این تجاوز شنیع که نقض آشکار حاکمیت ملی و منشور سازمان ملل متحد و مغایر با اصول حقوق بین الملل است، الجزایر، همبستگی خود را با مردم ایران اعلام می‌کند.
 
وزارت امور خارجه الجزایر در این بیانیه بر «مسئولیت قاطع جامعه بین‌المللی برای مهار رژیم اشغالگر اسرائیل و توقف درگیری چند جانبه در منطقه خاورمیانه» تاکید کرد.
 
پیشتر نیز بسیاری از کشورهای منطقه از جمله عربستان، اردن، کویت، امارات، قطر، لبنان، عراق، سوریه، مصر، پاکستان و ترکیه با صدور بیانیه‌های جداگانه، تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران را محکوم کرده بودند.
نظرات بینندگان