arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳

دولت یمن: تجاوز رژیم اسرائیل به ایران تلاشی شکست خورده برای تضعیف محور مقاومت است

دولت یمن در صنعاء تاکید کرد که تجاوز رژیم اسرائیل به ایران تلاشی شکست خورده برای تضعیف محور مقاومت است و همه امت اسلام باید در برابر این تجاوزگری که تمام منطقه را هدف قرار داده، بایستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: دولت یمن در صنعاء تاکید کرد که تجاوز رژیم اسرائیل به ایران تلاشی شکست خورده برای تضعیف محور مقاومت است و همه امت اسلام باید در برابر این تجاوزگری که تمام منطقه را هدف قرار داده، بایستند.

دولت یمن در صنعاء در بیانیه ای  اعلام کرد: تجاوز رژیم اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم کرده و بر همبستگی خود با ملت و دولت ایران تاکید می کنیم.

در این بیانیه آمده است ملت و  دولت ایران به سبب پایبندی ثابت به دفاع از حقوق ملت های لبنان و فلسطین در معرض این تجاوز قرار گرفتند.

این بیانیه افزود موضع ایران در قبال مسئله فلسطین، برای همه شناخته شده است و حمایت آن از مقاومت بر ضد اشغالگری و تجاوزگری رژیم اسرائیل، نور  امید برای ملت های منطقه است.

در این بیانیه آمده است تجاوز رژیم اسرائیل به ایران تلاش مأیوسانه برای منحرف کردن نگاهها از جنایاتش وحشیانه و تلاش شکست خورده برای تضعیف محور مقاومت است.

دولت یمن افزود از امت اسلام و عربی می خواهیم همگی در یک صف واحد در برابر این تجاوزی بایستند که نه تنها ایران بلکه همه منطقه را هدف قرار داده است.

نظرات بینندگان