arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۱ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳
منابع عبری:

کشته شدن ۳ فرمانده ارتش اسرائیل و چند افسر در شمال غزه

منابع عبری از کشته شدن دو فرمانده یگان‌های ۱۶۲ و ۵۲ ارتش اسرائیل و همچنین فرمانده تیپ ۴۰۱ ارتش رژیم صهیونیستی در حادثه‌ای سخت در جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: منابع عبری از کشته شدن دو فرمانده یگان‌های ۱۶۲ و ۵۲ ارتش اسرائیل و همچنین فرمانده تیپ ۴۰۱ ارتش رژیم صهیونیستی در حادثه‌ای سخت در جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.

دو فرمانده یگان‌های ۱۶۲ و ۵۲ ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین فرمانده تیپ ۴۰۱ ارتش رژیم صهیونیستی در حادثه‌ای سخت در جبالیا در شمال نوار غزه کشته شدند.

شهردار «دالیه الکرمل» هم از کشته شدن فرمانده تیپ ۴۰۱ ارتش رژیم صهیونیستی در جبالیا خبر داد و گفت فرمانده کشته شده در جبالیا، بالاترین مقام کشته شده اسرائیلی از آغاز جنگ است.

منابع عبری زبان اعلام کردند سرهنگ «احسان دقسه» فرمانده تیپ زرهی ۴۰۱ که در جبالیا کشته شد، در کنار افسری که هفتم اکتبر سال گذشته کشته شد، بالاترین مقام نظامی اسرائیلی است که از آغاز جنگ در غزه کشته شده است.

سرهنگ دقسه از طایفه دروزی‌ در فلسطین اشغالی است که بر اثر انفجار یک نفربر ببر همراه با تیمی که برای دریافت اطلاعات از میدان نبرد به جبالیا آمده بود، کشته شد.

او فرمانده عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در جبالیا بود.

نظرات بینندگان