arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳

مکمل‌های غذایی؛ سلاحی موثر در مبارزه با سرطان مغز

تغذیه سالم و استفاده از مکمل‌های غذایی می‌تواند نقش حیاتی در پیشگیری و درمان سرطان داشته باشد. بیماران سرطانی که به سوءتغذیه دچار هستند، باید به‌طور ویژه به این موضوع توجه کنند، زیرا مکمل‌ها می‌توانند به تقویت سیستم ایمنی و کاهش خطر پیشرفت بیماری کمک کنند. در این مقاله به مهم‌ترین مکمل‌هایی که می‌توانند در مبارزه با سرطان مغز مؤثر باشند، پرداخته می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: تغذیه سالم و استفاده از مکمل‌های غذایی می‌تواند نقش حیاتی در پیشگیری و درمان سرطان داشته باشد. بیماران سرطانی که به سوءتغذیه دچار هستند، باید به‌طور ویژه به این موضوع توجه کنند، زیرا مکمل‌ها می‌توانند به تقویت سیستم ایمنی و کاهش خطر پیشرفت بیماری کمک کنند. در این مقاله به مهم‌ترین مکمل‌هایی که می‌توانند در مبارزه با سرطان مغز مؤثر باشند، پرداخته می‌شود.


در دنیای امروز، سرطان به یکی از چالش‌های بزرگ بهداشت عمومی تبدیل شده و تأثیرات آن بر زندگی بیماران و خانواده‌هایشان غیرقابل انکار است. در این میان، نقش تغذیه در پیشگیری و درمان سرطان به‌ویژه سرطان مغز، به موضوعی حیاتی تبدیل شده است. بیماران مبتلا به سرطان اغلب در معرض خطر سوءتغذیه قرار دارند و همین امر نیاز به توجه به تغذیه مناسب و استفاده از مکمل‌های غذایی را ضروری می‌سازد.

نظرات بینندگان