arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۱ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳

ترکیب احتمالی ازبکستان با ستاره‌های سرخابی

وب سایت ازبکستانی، ترکیب احتمالی تیم ملی این کشور برای بازی حساس امروز برابر ایران را منتشر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عصر امروز و در دیداری حساس از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026، تیم های ملی ایران و ازبکستان در استادیوم بنیادکار شهر تاشکند به مصاف هم می روند. هر دو تیم 6 امتیازی بوده و برای اینکه صدر را به تنهایی تصاحب کنند، با هم روبرو می شوند.

وب سایت چمپیونات ازبکستان ترکیب احتمالی تیم ملی این کشور برای بازی با ایران را منتشر کرده که در زیر می خوانیم:

  • اوتکیر یوسوپوف: گلر فولاد که در این فصل به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد. او بیشتر دوران فوتبال خود را در تیم نوبهار نامانگان سپری کرد و با بازیکنان تیم ملی نیز کاملا آشناست. او 33 بازی ملی را در کارنامه دارد.
  • * حاجی‌اکبر علی‌جانوف: مدافعی که تمام دوران حرفه ای خود را در پاختاکور سپری کرده است. او 35 بازی ملی برای ازبک ها انجام داده و 190 مرتبه نیز در لباس پاختاکور به میدان رفته و اخیراً نیز 90 دقیقه برابر پرسپولیس بازی کرد.

    2093008

    * حسین‌الدین علی‌قولوف: مدافع تیم فوتبال ریزه اسپور ترکیه که در این فصل نیز سه گل برای تیمش به ثمر رسانده است. 25 ساله است و تعداد بازی های ملی او نیز عدد 25 را نشان می دهد.

    * عبدالقادر حسن‌اف: عضو تیم فوتبال لنس فرانسه است و تنها 20 سال سن دارد. او چهارده مرتبه برای تیم ملی کشورش بازی کرده و هفت بار در لیگ یک فرانسه به میدان رفته است.

    * رستم اشورماتوف: از بازیکنان باتجربه ازبکستان است که سابقه بازی برای گوانگ‌وون کره جنوبی را در کارنامه دارد و اکنون نیز عضو تیم روبین کازان روسیه است. او 38 بار برای تیم ملی کشورش بازی کرده است.

    2093009

    * شرزود نصرالله‌یف: مدافع چپ 26 ساله عضو تیم فوتبال نسف قرشی که 26 بازی ملی دارد.

    * اودیل حمرابکوف: هافبک 28 ساله سابق شباب الاهلی که 57 بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته و تنها گل ملی خود را نیز در جام ملت های پیشین برابر قطر به ثمر رساند. او عضو تیم فوتبال نوبهار ازبکستان است.

    * اتابک شوکوروف: از سال 2018 در خارج از کشورش مشغول بازی بوده و پس از حضور در شباب الاهلی، کاراگومروک و کایسری اسپور، اکنون عضو تیم فوتبال الفیحاء عربستان است. 71 بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته و هفت بار نیز گلزنی کرده است.

    2093010

    * اوستون اورونوف: نیازی به معرفی ندارد. 31 بار برای تیم ملی ازبکستان به میدان رفته و یکی از دو گل کشورش در بازی قبلی برابر ایران را به ثمر رساند و پاس گل دوم را نیز داد.

    * جلال الدین ماشاریپوف: ستاره استقلال تاکنون 67 بار برای تیم ملی کشورش بازی کرده و سیزده گل نیز به ثمر رسانده است.

    2093011

    * الدور شومورودوف: کاپیتان و معروف ترین بازیکن ازبکستان که سابقه بازی برای روستوف، جنوا، اسپتزیا و کالیاری را در کارنامه دارد و اکنون عضو تیم فوتبال رم ایتالیا است که البته به احتمال فراوان از این تیم جدا می شود. با 75 بازی ملی و به ثمر رساندن 41 گل، بهترین بازیکن تیمش محسوب می‌شود.

    ترکیب احتمالی ازبکستان برابر ایران:
    اوتکیر یوسوپوف، حاجی‌اکبر علی‌جانوف، حسین‌الدین علی‌قولوف، عبدالقادر حسن‌اف، رستم اشورماتوف، شرزود نصرالله‌یف، اودیل حمرابکوف، اتابک شوکوروف، اوستون اورونوف، جلال‌الدین مشاریپوف و الدور شومورودوف.

نظرات بینندگان