arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳

ادعای مدافع مراکش: دو بار به بارسا نه گفتم!

عمر الهلالی، مدافع ۲۱ ساله مراکشی، که در اسپانیول توپ می‌زند مدعی شده که دو بار پیشنهاد بارسلونا را رد کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 الهلالی از سال ۲۰۱۶ و زمانی که تنها ۱۳ سال داشت به آکادمی اسپانیول پیوست تا فوتبالش را در اسپانیا دنبال کند و عملکرد خوبی که در تیم‌های پایه نشان داد باعث شد که بتواند راهش را به تیم دوم باز کند و در سال ۲۰۲۱ در ۱۸ سالگی هم به تیم اول این باشگاه اضافه شد.

او از آن زمان تا به حال در ۴۳ بازی برای اسپانیول به میدان رفته و تجربه بازی در تیم زیر ۲۰ سال و همچنین تیم زیر ۲۳ سال مراکش را هم در کارنامه دارد اما حالا صحبت‌های جالبی را مطرح کرده که مورد توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی به خصوص هواداران بارسلونا قرار گرفته است.

2092996

الهلالی در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی اظهار داشت: «من تا به حال دو بار پیشنهادی که از بارسلونا دریافت کرده بودم را رد کردم و حتی به آن فکر هم نکردم! من همیشه از زمانی که بسیار بچه بودم علاقه زیادی به اسپانیول داشتم و از کودکی طرفدار این تیم بودم و به همین دلیل پیشنهاد بارسا را رد کردم.»

یکی از هواداران بارسلونا با کنایه خطاب به این بازیکن در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «او احتمالا پیشنهادی از تیم هندبال بارسا دریافت کرده اما فکر کرده تیم اول فوتبال است.»

یکی دیگر از کاربران هم اظهار داشت: «تقریبا مطمئن هستم که مدیران بارسا به احتمال زیاد اصلا نمی‌دانند که او چه کسی است و اسم او را هم نشنیده‌اند.»

نظرات بینندگان