arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۸ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

وزارت خارجه روسیه: اسرائیل بار دیگر حاکمیت سوریه را نقض کرد/ خشم‌آور است که چنین حملاتی به یک رویه عادی تبدیل شده/ این مسئله نشان‌دهنده تمایل تل آویو به گسترش جغرافیای تشدید درگیری است

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: ظالمانه است که شاهد آن هستیم اقدامات اسراییل به یک رویه معمول در سوریه، لبنان، و غزه تبدیل شده است. تمایل اسراییل به گسترش جغرافیایی تشدید تنش مسلحانه در منطقه را نشان می‌دهد.  
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: علی رغم حملات اسراییل حزب الله موفق شده است ساختار نظامی خود را حفظ کند. 

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: علی رغم حملات اسراییل حزب الله موفق شده است ساختار نظامی خود را حفظ کند. 

زاخارووا در ادامه افزود: براساس ارزیابی روسیه، حزب الله و شاخه نظامی آن زنجیره فرماندهی خود را از دست نداده اند و اکنون سازماندهی خود را نشان می‌دهد. 

وی با اشاره به حمله دیشب اسرائیلی‌ها به دمشق، گفت: یک بار دیگر اسراییل با حمله به خاک سوریه، به طور آشکار اقدام به نقض حاکمیت این کشور کرد. حمله موشکی دیشب باعث ویرانی یک آپارتمان در منطقه‌ای پرجمعیت در دمشق شد. 

این مقام ارشد روس تاکید کرد: ظالمانه است که شاهد آن هستیم اقدامات اسراییل به یک رویه معمول در سوریه، لبنان، و غزه تبدیل شده است. تمایل اسراییل به گسترش جغرافیایی تشدید تنش مسلحانه در منطقه را نشان می‌دهد. 

نظرات بینندگان