arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۱ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

نتانیاهو سفر وزیر دفاع اسرائیل به آمریکا را لغو کرد / خبرنگار اکسیوس: تا زمانی که نتانیاهو موفق به تماس تلفنی با بایدن شود و کابینه اسرائیل پاسخ به حمله موشکی ایران را تصویب کند، نخست‌وزیر اسرائیل، تاییدیه سفر او را صادر نمی کند

یک رسانه اسرائیلی از لغو سفر وزیر دفاع اسرائیل به آمریکا توسط نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل خبر داد. راوید خبرنگار اکسیوس نیز در واکنش به این خبر نوشت: به گفته یک منبع آگاه، تا زمانی که نتانیاهو موفق به تماس تلفنی با رئیس‌جمهور بایدن شود و همچنین کابینه اسرائیل پاسخ به حمله موشکی ایران را تصویب کند، نخست‌وزیر اسرائیل، از صدور تاییدیه سفر وزیر دفاع به واشنگتن که برای امشب برنامه‌ریزی شده است، خودداری می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک رسانه اسرائیلی از لغو سفر وزیر دفاع اسرائیل به آمریکا توسط نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل خبر داد.
 
به گزارش «انتخاب»؛ کانال ۱۲ اسرائیل نوشت: نتانیاهو به گالانت وزیر دفاع اسرائیل اطلاع داد که سفرش به واشنگتن تنها پس از تایید "کابینه" انجام خواهد شد.
 
این رسانه افزود: نتانیاهو از گالانت خواست تا سفر خود به ایالات متحده را که برای چهارشنبه برنامه ریزی شده بود به تعویق بیندازد.
 
راوید خبرنگار اکسیوس نیز در واکنش به این خبر نوشت: به گفته یک منبع آگاه، تا زمانی که نتانیاهو موفق به تماس تلفنی با رئیس‌جمهور بایدن شود و همچنین کابینه اسرائیل پاسخ به حمله موشکی ایران را تصویب کند، نخست‌وزیر اسرائیل، از صدور تاییدیه سفر وزیر دفاع به واشنگتن که برای امشب برنامه‌ریزی شده است، خودداری می‌کند.
 
گفتنی است که وزارت دفاع آمریکا موسوم به پنتاگون، شامگاه یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «یوآو گالانت» وزیر دفاع اسرائیل به دعوت «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا ۹ اکتبر به آمریکا سفر خواهد کرد.
نظرات بینندگان