arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳
واکنش دو عضو شورای شهر به ماجرای ون‌های خریداری شده توسط شهرداری:

امانی: خودرو‌های ون به یک شرکت منحل شده واگذار شده/ مسئولان ابتدا یک موضوع را بررسی کنند؛ بعد به زاکانی بدهند که امضا کند/ کاشانی: شهرداری خودرو می‌خرد، اما به یک شرکت سوری می‌دهد؛ این شرکت سوری دوباره خودرو‌ها را  به شرکتی که تحت نظر خود شهرداری است، کرایه می‌دهد! / به خدا قسم خیلی هنرمندیم

«ناصر امانی» عضو شورای شهر تهران با اشاره به گزارش هاشمی تشکری در خصوص حمل و نقل در تذکری گفت: براساس گزارش آقای تشکری خودروهای ون به یک شرکت منحل شده واگذار شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: عضو شورای شهر تهران با گلایه از عدم حضور معاون حمل و نقل شهردار در جلسه امروز شورا گفت: خودروهای ون به یک شرکت منحل شده واگذار شده است.

 «ناصر امانی» عضو شورای شهر تهران با اشاره به گزارش هاشمی تشکری در خصوص حمل و نقل در تذکری گفت: براساس گزارش آقای تشکری خودروهای ون به یک شرکت منحل شده واگذار شده است.

وی درباره پاسخ شهردار به سوال آقای اقراریان درباره اعطای وام ودیعه به مدیران گفت: آقای زاکانی به مصوبه شورای اول استناد کردند در حالی که این مصوبه توسط دیوان عدالت اداری ابطال شده است.

امانی تصریح کرد: وقتی مدیران در شهرداری می‌خواهند چیزی را به امضای آقای زاکانی برسانند، در ابتدا سوابق مصوبات را بررسی کنند بعد به امضای آقای زاکانی برسانند.

وی با گلایه از عدم حضور معاون حمل و نقل شهرداری تهران در صحن شورا ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع تصور می‌کردم آقای هرمزی به جلسه امروز بیاید و جای معاون حمل و نقل شهرداری تهران در این جلسه خالی است.‌

حبیب کاشانی هم بعد از ارایه گزارش تشکری هاشمی درباره وضعیت حمل و نقل در تذکری گفت: من از خانم مالکی تشکر می کنم اما به نظرم اصلا موضوع به تاکسیرانی ربطی پیدا نمی‌کرد و حرف ما یک حرف دیگری بود. ای کاش دوستانی که متولی این کار بودند به صحن شورا آمده و اینجا صحبت می کردند خانم مالکی بزرگواری کردند و سپر بلا شدند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: چرا وقتی ون داریم و یک شرکت هم وجود دارد که بیش از ۳۰ سال است کار خدمات خودرویی را به مردم ارائه می دهد، ما کار را به یک شرکت دیگر می دهیم‌؟ والا به خدا داریم عمر خودمان را تلف می‌کنیم.

وی ادامه داد: شهرداری با پول خود خودرو را بخرد اما به یک شرکت سوری بدهد و این شرکت سوری دوباره خودروها را  به شرکتی که تحت نظر خود شهرداری است، کرایه بدهد! خیلی هنر می‌کنیم. به خدا قسم خیلی هنرمندیم.

نظرات بینندگان