arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

رضایت گاریدو از بازیکنان تعویضی

درحقیقت اعتقاد سر مربی اسپانیایی این است که بازی‌هایی که گره می‌خورد، تعویض‌ها در آن تعیین‌کننده خواهند بود. در همین راستا نیز گاریدو بعد از بازی از عملکرد میلاد سرلک، لوکاس ژوائو، سعید مهری، مرتضی پورعلی‌گنجی و ایوب العملود تشکر کرد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرهیختگان: یکی از حساسیت‌های خوان گاریدو این است که عملکرد بازیکنان تعویضی در میدان تأثیرگذار باشد و آنها بتوانند خواسته‌های تاکتیکی او را برآورده سازند. 

درحقیقت اعتقاد سر مربی اسپانیایی این است که بازی‌هایی که گره می‌خورد، تعویض‌ها در آن تعیین‌کننده خواهند بود. در همین راستا نیز گاریدو بعد از بازی از عملکرد میلاد سرلک، لوکاس ژوائو، سعید مهری، مرتضی پورعلی‌گنجی و ایوب العملود تشکر کرد. 

او همچنین از عملکرد یاسین که برای اولین بار در ترکیب اولیه قرار می‌گرفت رضایت نسبی داشت؛ هرچند او در پست تخصصی‌اش بازی نمی‌کرد و مجبور بود لب خط بازی کند.

ناگفته نماند گاریدو از هر بازیکن تعویضی که ناراضی باشد بلافاصله بعد از مسابقه گلایه خود را به او مطرح می‌کند و این مسئله باعث شده بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم هرزمانی که قرار است وارد بازی شوند، با ‌انگیزه و تلاش بیشتری بازی کنند؛ چراکه می‌دانند اگر غیر از این باشد در بازی بعد از لیست مسابقه خط خواهند خورد. 

اتفاقی که پیش از این در مورد سلمانی، آل‌کثیر، صادقی، خدابنده‌لو و... رخ داده و این موضوع نشان می‌دهد مرد اسپانیایی با هیچ بازیکنی تعارف ندارد.

نظرات بینندگان