arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳

عکس/ مرد یخی پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا!

آلکسیس گندوز در بازی‌های اخیر نمایش خوبی در چهارچوب دروازه پرسپولیس داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بعد از فسخ علیرضا بیرانوند و جدایی یک‌طرفه او هواداران پرسپولیس اگرچه از این دروازه‌بان عصبی بودند اما باتوجه به نقش انکارناپذیر او در موفقیت‌های سال‌های اخیر پرسپولیس، نگرانی‌هایی جدی بابت جانشین او در چهارچوب دروازه داشتند‌.

با این حال راه پرسپولیس و بیرانوند از هم جدا شد تا سرخ‌ها در مارکت خارجی در پی جذب شماره یک جدیدشان بگردند و در نهایت آلکسیس گندوز، گلر تیم ملی الجزایر به جمع سرخپوشان اضافه شد.

گندوز کار در لیگ ایران را با یک غافلگیری و دریافت گلی زودهنگام در ثانیه‌های ابتدایی هفته اول مقابل ذوب آهن شروع کرد اما در ادامه کیفیت خود را به‌خصوص در بازی تراکتور به رخ کشید و در بازی‌های فولاد، آلومینیوم و استقلال سه کلین‌شیت پیاپی داشت.

2088513

گندوز همچنین در دیدار اول لیگ نخبگان برابر الاهلی علی‌رغم دریافت گل زودهنگام در ادامه بازی روز فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت و مهار پنالتی ریاض محرز مهارت خود در پنالتی‌گیری را به رخ کشید.

آلکسیس گندوز مثل همیشه در تمرین پرسپولیس با چهره‌ای یخی و جدی حاضر شد تا از نظر ذهنی خود را آماده دیدار حساس برابر پاختاکور ازبکستان کند. این گلر مشتاق است نخستین کلین‌شیت آسیایی خود را نیز به ثبت برساند.

نظرات بینندگان