arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۳ - ۰۶ مهر ۱۴۰۳

امام جمعه قم: قمی‌ها سرآمد مبارزه با اسراییل هستند؛ به طور قطع یقین استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با تاسی از احادیث و روایات به ماموریت شما ماموریت شما پی برده اند و کینه‌ها به دل دارند، می‌خواهند که در عرصه عفاف و ابتذال نظام را بهم بزنند

سعیدی، امام جمعه قم بیان کرد: بر اساس روایات انتخاب قم برای هجرت بانوی کرامت (س) بسیار دقیق بود که وقوع انقلاب اسلامی یکی از آثار و برکات این هجرت الهی بوده و از دیگر آثار و برکات این هجرت این است که قمی‌ها سرآمد مبارزه با اسراییل هستند که در آینده این اتفاق رخ خواهد افتاد. وی افزود: مردم شریف قم باید برای این ماموریت مهم الهی محیا باشند، چون به طور قطع یقین استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با تاسی از احادیث و روایات به جایگاه و ماموریت شما پی برده اند و کینه‌ها به دل دارند و می‌خواهند که در عرصه عفاف و ابتذال نظام را بهم بزنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر:  امام جمعه قم گفت: بر اساس پیام صریح قرآن کریم اعلام می‌کنیم که تا محو کامل رژیم صهیونیستی سلاح خود را بر زمین نخواهیم گذاشت.
 
آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به قم است و هجرت ایشان از مدینه به قم از هجرت‌های مهم و تمدن ساز در تاریخ اسلام است که آثار و برکات آن روز به روز جهانی تر می‌شود.
 
امام جمعه قم بیان کرد: بر اساس روایات انتخاب قم برای هجرت بانوی کرامت (س) بسیار دقیق بود که وقوع انقلاب اسلامی یکی از آثار و برکات این هجرت الهی بوده و از دیگر آثار و برکات این هجرت این است که قمی‌ها سرآمد مبارزه با اسراییل هستند که در آینده این اتفاق رخ خواهد افتاد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: مردم شریف قم باید برای این ماموریت مهم الهی محیا باشند، چون به طور قطع یقین استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با تاسی از احادیث و روایات به جایگاه و ماموریت شما پی برده اند و کینه‌ها به دل دارند و می‌خواهند که در عرصه عفاف و ابتذال نظام را بهم بزنند.
 
تولیت حرم بانوی کرامت با بیان اینکه قم حرم اهل بیت (س) است و شما مردم این دیار باید بهترین‌ها باشید، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان ضمن تبیین دلایل چرایی آغاز جنگ به دو عامل سخن نو و جاذبه‌های انقلاب اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی اشاراتی داشتند و فرمودند انقلاب اسلامی دفاع و جهاد فی سبیل الله بود که اسلام را زنده، ملت را عزیز و روح معنوی را ترویج داد.
 
آیت الله سعیدی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با اشاره به وضعیت منطقه، مجاهدت و ایستادگی نیروهای مقاومت و فلسطین را از جنس جهاد فی سبیل الله در دفاع مقدم عنوان کردند و گفتند پیروز صحنه مجاهدان فی سبیل الله و حزب الله و فلسطین خواهد بود.
 
امام جمعه قم اذعان کرد: از زمان اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی عده‌ای از سران عرب برای جایگزین مذاکره با رژیم صهیونیستی از در سازش وارد شوند ضمن اینکه با نگاهی به تاریخ متوجه می‌شویم که روش مذاکره از سوی دشمنان ترفند و راهی بوده تا دشمنان بتوانند به زندگی و جنایات خود ادامه دهند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امام خمینی (ره) با درک اصولی این قضیه و نقد اصول مذاکره بر این نکته تاکید داشتند که راه آزادی قدس و سرزمین اشغالی و نابودی اسراییل فقط از طریق مبارزه و جنگ با رژیم صهیونیستی است.
 
وی افزود: امام راحل (ره) معتقد بودند که با سلاح و توکل به خدا رژیم صهیونیستی را باید فلسطین بیرون کرد و نظر ایشان درباره موجودیت اسراییل این بود که مسلمان باید تا نابودی این رژیم جنایتکار دست از مبارزه بر ندارند.
 
آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: پیام قرآن این است که ای مردم با دشمنان بجنگید تا خداوند آنان را به دست شما رسوا کند و شما را بر آنان پیروزی دهد و ما نیز بر این اساس اعلام می‌کنیم که تا محو کامل اسراییل سلاح خود را بر زمین نخواهیم گذاشت.
نظرات بینندگان