arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۲ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳

عراقچی: جنگ تمام‌عیار در لبنان تحمل نخواهد شد؛ ایران در خصوص چنین تحول بزرگی بی‌تفاوت نخواهد بود

عراقچی تأکید کرد: یک جنگ تمام عیار در لبنان حتما نمی‌تواند تحمل شود و جمهوری اسلامی ایران در خصوص چنین تحول بزرگی بی‌تفاوت نخواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر امور خارجه امشب گفت: یک جنگ تمام‌عیار در لبنان حتما نمی‌تواند تحمل شود و ایران در خصوص چنین تحول بزرگی بی‌تفاوت نخواهد بود.
 
 سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه امشب (چهارشنبه) چهارم مهرماه در گفت‌وگویی درباره دیدارهای رئیس‌جمهور با ولی‌عهد کویت و نخست‌وزیر پاکستان بیان کرد: بحث‌ بسیار خوبی درباره گسترش همکاری‌ها در حوزه خلیج‌فارس و به صورت دوجانبه با کویت و تک تک کشورهای دیگر و همین‌طور در قالب شورای همکاری خلیج‌فارس انجام شد.
 
وی گفت: ان‌شاءالله گام‌های خوبی به‌زودی برداشته خواهد شد.
 
وزیر امور خارجه درباره دیدار شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان با پزشکیان هم بیان کرد: رئیس‌جمهور خواستار مقابله جهانی با جنایات رژیم صهیونیستی شد.
 
رئیس دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه مشخص است آمریکا اراده جلوگیری از این جنایات را ندارد و قادر نیست که در این مسیری که برای افزایش سطح درگیری و تنش در منطقه صورت گرفته، توقف ایجاد کند، تصریح کرد: ما به صورت روشن همه جا اعلام کرده‌ایم که این وقایع را از نزدیک دنبال می‌کنیم.
 
عراقچی تأکید کرد: یک جنگ تمام عیار در لبنان حتما نمی‌تواند تحمل شود و جمهوری اسلامی ایران در خصوص چنین تحول بزرگی بی‌تفاوت نخواهد بود.
نظرات بینندگان