arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳

رهبر معظم انقلاب: از دست دادن عناصر موثر حزب‌الله یک خسارت بود، اما استحکام حزب‌الله بیشتر از این حرف‌هاست و پیروزی نهایی با آن‌هاست

رهبر انقلاب تأکید کردند: بله، ضربه وارد می‌کنند. کسانی از عناصر مؤثر و ارزنده حزب‌الله را به شهادت رساندند، بلاشک خسارت بود برای حزب‌الله. البته در حدی نبود که حزب‌الله را از پا بیندازد. استحکام سازمانی و انسانی حزب‌الله بسیار بیشتر از این حرف‌هاست. آن‌ها اقتدارشان، توانایی‌شان، استحکام‌شان خیلی بیشتر از این حرف‌هاست که با این شهادت‌ها ضربه اساسی بخورند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیدار رهبر معظم انقلاب با پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت ساعتی پیش برگزار شد.

به گزارش سایت رهبری، ایشان در این دیدار بیان داشتند:

*چون رژیم نتوانسته بر نیروی مقاومت پیروز بشود، ناچار است، ناگزیر است که تظاهر به غلبه بکند با زدن زن‌ها و کودکان و مردم بی‌دفاع و ماشین در جاده و مدرسه و بیمارستان. پس تا الان هم او شکست خورده.

*بله، ضربه وارد می‌کنند. کسانی از عناصر مؤثر و ارزنده حزب‌الله را به شهادت رساندند، بلاشک خسارت بود برای حزب‌الله. البته در حدی نبود که حزب‌الله را از پا بیندازد.

*استحکام سازمانی و انسانی حزب‌الله بسیار بیشتر از این حرف‌هاست. آنها اقتدارشان، توانایی‌شان، استحکام‌شان خیلی بیشتر از این حرف‌هاست که با این شهادت‌ها ضربه اساسی بخورند. 

*البته از دست دادن یک نفر، به خصوص اگر فرمانده باشد و سابقه جهاد فی سبیل را داشته باشد، خسارت است. در این شکی نیست. بنابراین هم تا امروز این‌ها پیروز شدند، هم به توفیق الهی، به حول قوه الهی، پیروزی نهایی در این نبرد متعلق به جبهه مقاومت و جبهه حزب‌الله خواهد بود.

نظرات بینندگان