arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۳ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

افزایش مصدومان انفجار شهرک صنعتی گرمسار به 6 نفر / مصدومیت ۴ آتش‌نشان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از ۶ مصدوم در حادثه انفجار در یک واحد صنعتی شهرک صنعتی فجر گرمسار خبر داد. وی از مصدومیت تعدادی از آتش نشانان نیز خبر داد و گفت: تعداد مصدومان ابتدایی حادثه دو نفر بودند که با ادامه روند اطفای حریق، تعداد مصدومان این حادثه به ۶ نفر رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از ۶ مصدوم در حادثه انفجار در یک واحد صنعتی شهرک صنعتی فجر گرمسار خبر داد.
 
حسین درخشان؛ مدیرعامل هلال‌احمر سمنان شامگاه ۲ مهرماه اظهار کرد: با توجه به گستردگی و حجم آتش سوزی بالگرد امدادی به صحنه حادثه اعزام شده است.
 
وی از حضور چهار تیم امدادی هلال‌احمر در محل آتش‌سوزی شهرک صنعتی فجر خبر داد و افزود: گزارش این حادثه بعداز ظهر امروز ساعت ۱۵:۲۱ به هلال احمر استان اطلاع‌رسانی شد.
 
مدیرعامل هلال احمر استان با بیان اینکه این حادثه انفجار در کارخانه تولید روغن موتور رخ داده تصریح کرد: با دریافت گزارش انفجار در لحظات ابتدایی یک تیم به محل حادثه اعزام و سپس به چهار تیم امدادی افزایش یافتند.
 
درخشان ادامه داد: با توجه به مخاطرات موجود و نگرانی از انتشار حریق به شرکت‌ها و کارخانجات اطراف، هماهنگی‌های لازم با سازمان امدادونجات هلال‌احمر صورت پذیرفت و بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر نیز به محل حادثه اعزام شد.
 
مدیرعامل هلال احمر استان با بیان اینکه این حادثه تاکنون ۶ مصدوم داشته اظهار کرد: خوشبختانه امدادگران به موقع در صحنه حاضر و مصدومان نیز به بیمارستان منتقل شدند.
 
وی از مصدومیت تعدادی از آتش نشانان نیز خبر داد و گفت: تعداد مصدومان ابتدایی حادثه دو نفر بودند که با ادامه روند اطفای حریق، تعداد مصدومان این حادثه به ۶ نفر رسید.

مدیرعامل هلال احمر استان افزود: چهار مصدوم دیگر حادثه، آتش‌نشان‌ها هستند که در معرض دود و حریق بودند و دچار گرمازدگی و دودگرفتگی شده اند که به بیمارستان اعزام شدند.

درخشان گفت: منطقه شهرک صنعتی گرمسار در حال حاضر ایمن سازی شده و میعانات در حال سوختن هستند.

نظرات بینندگان