arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

دستور دادستان کل کشور: با مقصران احتمالی حادثه معدن طبس برخورد قاطعانه شود

دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی، دستور بررسی و رسیدگی هرچه سریعتر حادثه معدن طبس و ابعاد آن را صادر کرد. وی با تاکید بر تشکیل پرونده و تسریع در نجات گرفتاران پس از بررسی‌های کامل، خواستار برخورد قاطعانه با هرگونه قصور یا تقصیر احتمالی اشخاص حقیقی یا حقوقی در این حادثه شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی، دستور بررسی و رسیدگی هرچه سریعتر حادثه معدن طبس و ابعاد آن را صادر کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی‌آزاد روز یکشنبه ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جان باختگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این حادثه، با تعیین بازپرس ویژه و تاکید بر دقت و سرعت در رسیدگی به علل این حادثه مواردی همچون؛ آخرین بازرسی و نظارت‌های انجام گرفته توسط نهادها یا سازمان های مسئول قبل از وقوع حادثه، آخرین وضعیت آواربرداری و امدادرسانی به حادثه دیدگان و تعداد دقیق فوت شدگان و … را با ارائه جزئیات کامل خواستار شد.
 
وی با تاکید بر تشکیل پرونده و تسریع در نجات گرفتاران پس از بررسی‌های کامل، خواستار برخورد قاطعانه با هرگونه قصور یا تقصیر احتمالی اشخاص حقیقی یا حقوقی در این حادثه شد.
نظرات بینندگان