arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۵ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳

سخنگوی قوه قضائیه: اعاده مجدد پرونده هواپیمای اوکراینی برای رفع نقص تحقیقات به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح

سخنگوی قوه قضاییه با تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی، گفت: پس از اینکه پرونده به دیوان عالی کشور رفت با نقص تحقیقات روبه رو شد که مجدد به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اعاده داده شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

میزان: سخنگوی قوه قضاییه با تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی، گفت: پس از اینکه پرونده به دیوان عالی کشور رفت با نقص تحقیقات روبه رو شد که مجدد به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اعاده داده شده است.

سخنگوی قوه قضاییه در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی، گفت: مراحل رسیدگی به این پرونده در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح انجام شد. تمام تلاش قوه قضاییه و سازمان نیرو‌های مسلح این بوده که تمام جوانب عدالت در این پرونده رعایت شود لذا اگر رسیدگی به پرونده طولانی شده به همین دلیل بوده است. پس از اینکه پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شد، پس از رسیدگی‌های به عمل آمده در شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور پرونده با نقص تحقیقات روبه رو شد که پرونده مجدد به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اعاده داده شده است؛ بلافاصله در شعبه مربوطه رسیدگی لازم برای رفع نقص انجام شده که پس از رفع نقص اطلاع رسانی انجام می‌شود.

نظرات بینندگان