arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۲ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳

ایلان ماسک: اگر ترامپ شکست بخورد دیگر در آمریکا انتخابات واقعی برگزار نخواهد شد / قصد دموکرات با قانونی کردن وضعیت ۱۵ میلیون مهاجر غیرقانونی و جذب ده‌ها میلیون نفر دیگر، آمریکا را به یک کشور تک حزبی تبدیل خواهد کرد

«ایلان ماسک» تاجر آمریکایی هشدار داد که در صورت شکست «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آتی، بعداً هیچ انتخابات واقعی در ایالات متحده برگزار نخواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا: «ایلان ماسک» تاجر آمریکایی هشدار داد که در صورت شکست «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آتی، بعداً هیچ انتخابات واقعی در ایالات متحده برگزار نخواهد شد.

وبگاه آرتی عربی نوشت: «قصد حزب دموکرات برای قانونی کردن وضعیت حدود ۱۵ میلیون مهاجر غیرقانونی و جذب ده‌ها میلیون نفر دیگر ایالات متحده را به یک کشور تک حزبی تبدیل خواهد کرد».

پیش از این، ماسک از ورود غیرقانونی تعداد زیادی از مهاجران تایید نشده به ایالات متحده انتقاد کرد و آن را به یک فاجعه برای ایالات متحده تشبیه کرد.

ماسک بارها از سیاست مهاجرتی دولت فعلی ایالات متحده انتقاد کرده و به نظر وی، مقامات آمریکایی برای جلوگیری از جنایات مهاجران غیرقانونی در این کشور کاری انجام نمی‌دهند. ماسک تاکید کرد که ایالات متحده سقوط خواهد کرد مگر اینکه واشنگتن سیاست‌های مهاجرتی خود را تغییر دهد.

نظرات بینندگان