arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۶ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

بارسای ۲۰۲۵: دو آلمانی در لیست فلیک

تیتر یک امروز موندو دپورتیوو به علاقه بارسا برای جذب جاناتان تاه و جاشوا کیمیش برای تابستان ۲۰۲۵ اشاره دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدافع بایرلورکوزن که در سال 2025 بازیکن آزاد است، یکی از اهداف واضح بارسلونا برای تابستان بعد خواهد بود و به او باید جاشوا کیمیش را نیز اضافه کرد.

این یک حقیقت است که بارسا نیاز به یک مدافع میانی دارد. یکی از مدافعان بارسا سال بعد قراردادش به پایان می‌رسد (اینیگو مارتینز) و سه مدافع (آرائوخو، اریک گارسیا و کریستنسن) نیز تا 2026 قرارداد دارند.
فرانکی دی یونگ نیز در سال 2026 قراردادش تمام می‌شود و کیمیش می‌تواند بهترین گزینه برای جانشینی او باشد.

بارسا از جالا به بازار فصل آینده نگاه می‌کند و یکی از اهداف دکو (مدیر ورزشی)، تقویت خط دفاعی و خط میانی است. اینیگو مارتینز در سال 2025 قراردادش به پایان می‌رسد و علاوه بر این، رونالد آرائوخو، آندریاس کریستنسن و اریک گارسیا تا سال 2026 قرارداد دارند.

2078007

بارسلونا تمایل زیادی داشت تا در این تابستان هر دو پست را تقویت کند ولی مشکلات مالی اجازه نداد. با تاه مذاکراتی انجام شد ولی در نهایت توقع مالی بالای لورکوزن مانع شد. او که مورد توجه بایرن نیز بود، در نهایت ماندنی شد ولی اخیرا گفت قراردادش را تمدید نخواهد کرد و سال بعد به عنوان بازیکن آزاد جدا خواهد شد.

مورد مشابه برای کیمیش که قرارداد او نیز در 2025 با بایرن به پایان می‌رسد و خبری از تمدید نیست. کیمیش بازیکن موردعلاقه هانسی فلیک در بایرن و تیم ملی آلمان بود و حالا برای بارسا او را می‌خواهد. موندو دپورتیوو نوشته است که بارسا برای جذب کیمیش احتمالا رئال را به عنوان رقیب خود خواهد داشت ولی حضور فلیک می‌تواند برای بارسلونا مزیت بزرگی باشد تا کیمش باشگاه کاتالان را انتخاب کند.

نظرات بینندگان