arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۳ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳

خاطرات هاشمی ۱۳ شهريور ۱۳۸۰: مشاجره ها در سخنرانی های مجلس خبرگان را مهار کردم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صبح و عصر، [مجلس] خبرگان جلسه داشت.گاهى مشاجره‌هاى محدودى در مورد سخنرانى‌ها داشتيم كه مهاركردم؛ مثلاً اعتراض به سخنرانى آقاى [سیدعلی‌محمد] دستغيب، [نماینده استان فارس] و متقابلاً اعتراض به سخنرانى آقاى [میراکبر غفاری] قره‌باغ يا آقاى [علی‌اکبر] قريشى، [نمایندگان آذربایجان غربی]، از طرف دوم خردادى‌ها. آقاى قره‌باغ، از دوگانگى مديريت‌كشور انتقادكرد و خواستار تقويت موقعيت رهبرى شد وگفت، مى‌خواهند رهبرى را در حد ملكه انگليس، پايين بياورند.  

شب، [نمایندگان مجلس] خبرگان، میهمان من بودند. آقايان [عباس] كعبى، [احمد] خاتمى، [علی‌اکبر] قریشى و [احمد] صابرى و [علی] مشكينى، صحبت كردند. من هم صحبت كوتاهى در خصوص تهديدهاى نظام داشتم.به همه آنها، يك دوره كتاب «المصادر» كه چهل جلد است، هديه دادم.  ر

در بيت‌المقدس‌غربى، بمبى منفجر شده و 12 صهيونيست را مجروح كرده است. در عسلويه، بين كارگران ايرانى و خارجى و عمدتاً كره‌اى، درگيرى شديدى رخ داده و جمع زيادى از خارجى‌ها، به عنوان اعتراض، منطقه را ترك كرده‌اند و خرابى‌هايى به وجود آمده است. در دوربان [آفریقای جنوبی]، فشارها بر آمريكا و اسرایيل ادامه دارد و آمريكا، كنفرانس را تحت اداره كشورهاى اسلامى معرفى كرده است.

نظرات بینندگان