arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳

پیشنهاد رئیس موساد برای عقب‌نشینی از محورهای فیلادلفیا و نتزاریم

روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» امروز یکشنبه نوشت که «دیوید بارنیا» رئیس سرویس جاسوسی موساد در دیدار با خانواده‌های اسرای اسرائیلی تاکید کرد: موضعگیری شخصی من این است که بهتر است برای بازگردادندن اسیران از (محورهای) فیلادلفیا و نتزاریم عقب‌نشینی کنیم چراکه از منظر عملیاتی نیازی به ۲ محور فیلادلفیا و نتزاریم نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: رئیس سرویس جاسوسی موساد تاکید کرد که در بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه نیازی به محورهای فیلادلفیا و نتزاریم نیست و بهتر است از این محورها عقب‌نشینی کنیم.
 
روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» امروز یکشنبه نوشت که «دیوید بارنیا» رئیس سرویس جاسوسی موساد در دیدار با خانواده‌های اسرای صهیونیست تاکید کرد: موضعگیری شخصی من این است که بهتر است برای بازگردادندن اسیران از (محورهای) فیلادلفیا و نتزاریم عقب‌نشینی کنیم چراکه از منظر عملیاتی نیازی به ۲ محور فیلادلفیا و نتزاریم نیست.
 
همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از بارنیا اعلام کردند، «اختلاف‌نظر درباره بازگشت اهالی غزه به شمال نوار غزه، پیچیده‌تر از مساله محور فیلادلفیا است.»
 
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در مذاکرات آتش‌بس غزه و تبادل اسرا بر عدم عقب‌نشینی از محورهای فیلادلفیا و نتزاریم، تاکید دارد اما جنبش حماس بر عقب‌نشینی کامل رژیم اشغالگر از نوار غزه و توقف کامل جنگ جهت موافقت با هرگونه توافقی تاکید دارد.
 
خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه می‌گویند نتانیاهو و کابینه‌اش با اصرار بر ادامه اشغال محور فیلادلفیا، در واقع حکم اعدام اسرای اسرائیلی را امضا کردند.
نظرات بینندگان