arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۸ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
روایت رسانه‌های اسرائیلی از درگیری لفظی و فریاد بین نخست وزیر و وزیر دفاع اسرائیل؛

یدیعوت آحارونوت: دو وزیر ارشد، تقابل نتانیاهو و گالانت را خطرناک‌ترین درگیری بین این دو تا به حال توصیف کردند/هنگامی که نتانیاهو نقشه‌های محور فیلادلفیا را ارائه کرد، گالانت به او حمله کرد و او را به تحمیل آن بر ارتش اسرائیل متهم کرد/نتانیاهو: واشنگتن و قاهره با نقشه‌های او موافقت کرده‌اند؛ گالانت: بحث با آن‌ها نیست بلکه با السنوار است

یدیعوت احارونوت نوشت: جلسه کابینه امنیتی درباره محور فیلادلفیا شاهد درگیری لفظی و فریاد بین نتانیاهو و گالانت بود. دو وزیر ارشد، تقابل نتانیاهو و گالانت را خطرناک‌ترین درگیری بین این دو تا به حال توصیف کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک رسانه اسرائیلی  از درگیری لفظی و فریاد بین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و گالانت وزیر دفاع اسرائیل خبر داد.
 
به گزارش «انتخاب»؛ یدیعوت احارونوت نوشت: جلسه کابینه امنیتی درباره محور فیلادلفیا شاهد درگیری لفظی و فریاد بین نتانیاهو و گالانت بود. دو وزیر ارشد، تقابل نتانیاهو و گالانت را خطرناک‌ترین درگیری بین این دو تا به حال توصیف کردند.
 
بر اساس گزارش یدیعوت آحارونوت، گالانت در جلسه امنیتی کابینه، چشم اندازی از دوراهی استراتژیکی که اسرائیل با آن مواجه است، ارائه داد.
 
 هنگامی که نتانیاهو نقشه‌های محور فیلادلفیا را ارائه کرد، گالانت به او حمله کرد و او را به تحمیل آن بر ارتش اسرائیل متهم کرد.
 
 نتانیاهو در پاسخ به گالانت گفت که نقشه‌های مربوط به فیلادلفیا را برای تصویب به هیئت دولت خواهد برد.
 
این رسانه افزود:  نتانیاهو گفت که واشنگتن و قاهره با نقشه‌های او موافقت کرده‌اند که گالانت در پاسخ گفت بحث با آنها نیست بلکه با السنوار است.
 
 کانال ۱۲ اسرائیل نیز درباره این درگیری نوشت: گالانت در جلسه با تمسخر گفت که نتانیاهو می‌تواند تصمیم بگیرد و دستور قتل همه گروگان‌ها را صادر کند.
 
 نتانیاهو در پاسخ به گالانت گفت که از جلسات توجیهی خسته شده و موضوع محور فیلادلفیا را فوراً به رأی می‌گذارد.
نظرات بینندگان