arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۶ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳

گوشی «باربی»؛ محصول جدید سازنده نوکیا که به شبکه‌های اجتماعی دسترسی ندارد

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال، سازنده گوشی‌های نوکیا، اعلام کرد که در همکاری با شرکت متل (Mattel)، تولیدکننده اسباب بازی، گوشی جدیدی به نام «اچ‌ام‌دی باربی» را عرضه کرده است. این گوشی با طراحی کلاسیک، رنگ صورتی و اندازه‌ای کوچک، قابلیت تا شدن دارد و از ویژگی‌های محدودی نسبت به گوشی‌های هوشمند برخوردار است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

العربیه: شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال، سازنده گوشی‌های نوکیا، اعلام کرد که در همکاری با شرکت متل (Mattel)، تولیدکننده اسباب بازی، گوشی جدیدی به نام «اچ‌ام‌دی باربی» را عرضه کرده است. این گوشی با طراحی کلاسیک، رنگ صورتی و اندازه‌ای کوچک، قابلیت تا شدن دارد و از ویژگی‌های محدودی نسبت به گوشی‌های هوشمند برخوردار است.

این گوشی که از روز چهارشنبه با قیمت ۹۹ پوند (حدود ۱۳۱ دلار) عرضه می‌شود، به کاربران امکان برقراری تماس و ارسال پیامک را می‌دهد، اما دسترسی به اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی را فراهم نمی‌کند.

عرضه این گوشی همزمان با شصت و پنجمین سالگرد تولید عروسک باربی و پس از موفقیت فیلم «باربی» در سال گذشته با بازی مارگو رابی، که ۱.۴ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشت، انجام شده است.

برآورد‌های شرکت تحقیقات بازار «سی‌سی‌اس اینسایت» نشان می‌دهد که اچ‌ام‌دی ممکن است بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه از گوشی باربی را در بریتانیا، از طریق شرکت‌های ودافون و آرگوس به فروش برساند.

شرکت فنلاندی اچ‌ام‌دی که از حمایت گوگل و کوالکام (Qualcomm) برخوردار است، تاکنون چندین گوشی کلاسیک با ویژگی‌های محدود هوشمند روانه بازار کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به نسخه‌های جدید گوشی‌های کلاسیک نوکیا مانند ۳۲۱۰ و ۳۳۱۰ اشاره کرد.

نظرات بینندگان