arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۴ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

کمک‌های مالی به هریس، رکورد زد

کمک‌های مالی به کامالا هریس، نامزد دموکرات در کمتر از یک ماه از اعلام آمادگی او برای حضور در کورس انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده از مرز ۵۴۰ میلیون دلار هم گذشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: کمک‌های مالی به کامالا هریس، نامزد دموکرات در کمتر از یک ماه از اعلام آمادگی او برای حضور در کورس انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده از مرز ۵۴۰ میلیون دلار هم گذشت.

تنها در طول هفته برگزاری کنوانسیون ملی حزب دموکرات در شیکاگو، نامزد این حزب توانسته است ۸۲ میلیون دلار کمک از سوی طرف‌داران این حزب جذب کند.

مسئولان ستاد انتخاباتی هریس اعلام کرده‌اند که بلافاصله پس از سخنرانی هریس در کنوانسیون ملی حزب دموکرات‌، این کارزار بهترین ساعت جذب کمک‌های مردمی را تجربه کرده است. این ستاد انتخاباتی تصریح کرده است که «این میزان جذب کمک‌های مالی در این دوره زمانی برای یک کارزار انتخاباتی بی‌سابقه بوده است».

یک‌سوم از اهداکنندگان مالی به هریس، برای اولین‌بار در انتخابات، مشارکت مالی داشته‌اند. یک‌پنجم افرادی که برای نخستین‌بار برای کمک پیش‌قدم شده‌اند را جوانان و دو سوم آن‌ها را نیز بانوان تشکیل می‌داده‌اند. 

جوانان و بانوان دو گروه مهم برای کارزار انتخاباتی هریس به‌حساب می‌آیند. هریس امیدوار است بتواند با جذب آرای این دو گروه، از رقیب جمهوری‌خواه خود یعنی دونالد ترامپ پیشی بگیرد. پیش‌ازاین هم نظرسنجی‌ها از محبوبیت بیشتر نامزد دموکرات در بین بانوان و جوانان خبر داده بودند.

نظرات بینندگان