arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۶ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

کلاهبرداری ۴۸ میلیاردی با فروش یک آپارتمان به ۹ نفر

فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای تحت عنوان واگذاری واحد‌های آپارتمان با ۹ فقره کلاهبرداری به ارزش ۴۸ میلیارد ریال خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار  یحیی الهی اظهار داشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه خرید واحد آپارتمان و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مشخص شد، شخصی با اقدامات متقلبانه و ترفند خاص و جلب اعتماد مشتریان اقدام به پیش فروش یک واحد آپارتمانی به 9 نفر کرده و از آنان جمعا 48 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

سردار الهی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی و همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی اقدامات فنی و اطلاعاتی و استعلامات صورت گرفته متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده  انتظامی استان لرستان بیان داشت: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

نظرات بینندگان