arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

عکس/ خیال نکونام و استقلال از چپ راحت شد

مدافع چپ جدید استقلال نمایش مطمئنی در نخستین بازی رسمی با پیراهن تیم محبوبش داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استقلال در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر مقابل شمس‌آذر که موفق به کسب پیروزی ارزشمند خارج از خانه شد، سه بازیکن جدید را در ترکیب داشت و با جواد نکونام با بهره‌مندی از میلاد زکی‌پور در سمت چپ خط دفاعی، سر و شکل خوبی به شکل بازی تیمش در آن جناح داده بود تا در فاز دفاعی و هجومی موفق کار کنند.

میلاد زکی‌پور که پس از دو سال درخشان در سپاهان تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و دوباره به استقلال و تیم محبوبش بازگشت، در نخستین بازی فصل جدید عملکرد مطمئنی در فاز دفاعی و نمایش خطرناکی در بخش هجومی داشت تا بتوانند از این بازی سخت سه امتیاز را بگیرند و از همین حالا بالاتر از پرسپولیس بایستند.

2069818

این مدافع چپ که پس از چهار فصل دوری و بازی در گل‌گهر سیرجان و سپاهان دوباره به استقلال بازگشت، اولین بازی رسمی خود را مقابل شمس‌آذر انجام داد و نگذاشت از سمت او موقعیت خطرناکی شکل بگیرد و یکی از بهترین‌های آبی پوشان بود.

زکی‌پور که روزهای خوبی در استقلال داشته، اکنون با تجربه بالاتر و کیفیت فنی خوبی که در سپاهان به نمایش گذاشت، می‌خواهد بهترین عملکردش را زیر نظر نکونام ارائه بدهد تا بتوانند در پایان فصل جام بگیرند.

نظرات بینندگان