arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۱ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳

لیگ برتر فوتبال؛ شروع خوب فولاد با گل‌محمدی؛ گام لرزان نساجی در شهید وطنی

در چارچوب هفته اول فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم‌های نساجی و فولاد از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (جمعه) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مقابل هم به میدان رفتند. تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر برابر نساجی به پیروزی رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایرنا: تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر برابر نساجی به پیروزی رسید.
 
در چارچوب هفته اول فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم‌های نساجی و فولاد از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (جمعه) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مقابل هم به میدان رفتند.
 
سعاد وفاپیشه با کمک‌های یعقوب سخندان و امین زاهدی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.
 
نساجی پس از اینکه در فصل گذشته در دقیقه ۹۰ در لیگ ماندنی شد، در فصل جدید به دنبال این بود تا از همین ابتدا شروع پرقدرتی داشته باشد و کابوس سقوط را از بالای سرش دور کند.
 
در سوی دیگر فولاد هم که فصل ناامیدکننده‌ای را در لیگ گذشته تجربه کرد، با آمدن یحیی گل‌محمدی به دنبال احیا در فصل جدید بود. در چنین شرایطی هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به مصاف هم رفتند.
 
با وجود تلاش دو تیم در نیمه اول، بازی بدون موقعیت جدی گلزنی و بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم هم بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد. در نهایت این محمدرضا سلیمانی بود که در دقیقه ۶۹ قفل دروازه‌ها را باز کرد و فولاد یک بر صفر جلو افتاد.
 
در ادامه تلاش نساجی برای فرار از این شکست خانگی بیشتر شد اما در نهایت فولاد توانست یک بر صفر نساجی را شکست دهد و اهوازی‌ها شروع امیدوارکننده‌ای در فصل جدید با گل‌محمدی داشته باشند.
 
در سوی دیگر نساجی با شکست در گام اول، نگران‌کننده برای هوادارنش فصل جدید را شروع کرد.
 
ترکیب اولیه نساجی:
 
لوان پولی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، سعید آقایی، مهرداد رضایی، محمود قائد رحمتی، حسین زامهران، منصور باقری و حامدل پاکدل
 
سرمربی: ساکت الهامی
 
ترکیب اولیه فولاد:
 
اوکتیر یوسوپوف، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمد عباسی، امیرمسعود سرآبادانی، وحید حیدریه، محمد عسگری، احسان پهلوان، محمدجواد محمدی و محمدرضا سلیمانی
 
سرمربی: یحیی گل‌محمدی
نظرات بینندگان