arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۰ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

رئیس کمیتۀ وضعیت فوتبال: خبر رای بیرانوند گمانه‌زنی رسانه‌ای است

جمشید نورشرق گفت: البته باید یادآور شوم که در خصوص موضوع این پرونده دو حالت بیشتر متصور نیست، یا رد شکایت باشگاه پرسپولیس و یا محکومیت بیرانوند و البته تبعات آن که ممکن است متوجه باشگاه تراکتور باشد. غرض اینکه آنچه در رسانه‌ای گمانه‌زنی شده، از بین دهها فرض قابل تصور نیست و در واقع از بین دو حالت یکی را حدس زده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درمورد آخرین وضعیت پرونده علیرضا بیرانوند ارائه کرد.

جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان درمورد آخرین وضعیت پرونده علیرضا بیرانوند، اظهار داشت: کمیته وضعیت بازیکنان تاکنون در خصوص مفاد رأی پرونده موضوع شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور، صحبتی با هیچ رسانه‌ای نداشته و آنچه در چند روز اخیر منتشر شده صرفاً گمانه زنی رسانه ای است. 

وی اضافه کرد: البته باید یادآور شوم که در خصوص موضوع این پرونده دو حالت بیشتر متصور نیست، یا رد شکایت باشگاه پرسپولیس و یا محکومیت بیرانوند و البته تبعات آن که ممکن است متوجه باشگاه تراکتور باشد. غرض اینکه آنچه در رسانه‌ای گمانه‌زنی شده، از بین دهها فرض قابل تصور نیست و در واقع از بین دو حالت یکی را حدس زده‌اند.

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در مورد صحبت‌های مالک باشگاه تراکتور که البته در جای خود قابلیت رسیدگی دارند، باید عرض کنم که اگر او مطالبی برای بیان کردن دارد با استقبال منتظر شنیدن اظهاراتش هستیم. 

در مورد پرونده هم باید عرض کنم که به دور از هیاهو و جنجالهای رسانه‌ای و مطالب حاشیه ای که بیان می‌شوند، در حال بررسی پرونده هستیم‌. دو نکته در این پرونده مطرح است که منتظر پاسخ این نکات هستیم.

نظرات بینندگان