arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

عبور رئال از بارسا و میلان در پایتخت لهستان

رئال مادرید با سابقه فتح پنج سوپرجام اروپا چهارشنبه در ورشو این فرصت را دارد که بالاتر از میلان و بارسا به تنهایی این رکورد را داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رئال مادرید چهارشنبه شب سوپرجام اروپا را برابر آتالانتا برگزار خواهد کرد. در ورشو قهرمان اروپا به مصاف قهرمان ایتالیایی لیگ اروپا می‌رود و شانس خوبی دارد که بتواند پادشاه این رقابت‌ها شود. رئال مادرید پنج عنوان قهرمانی سوپرجام دارد، درست به اندازه بارسلونا و میلان.

رئال مادرید در هشت فینال سوپرجام اروپا شرکت کرده و در پنج فینال آن پیروز شده است. آخرین بار که آنها در سوپرجام اروپا باختند، در سال 2018 مقابل اتلتیکو مادرید بود (4-2). از سوی دیگر، آخرین پیروزی آنها در سوپرجام اروپا سال 2022 برابر آینتراخت فرانکفورت بود.

رئال در ورشو نهمین فینال سوپرجام اروپا را برگزار می‌کند، همانند بارسلونا، تیمی که تا کنون بیشترین بازی‌ها را در سوپرجام داشته است. فوتبال اسپانیا بر سوپرجام اروپا تسلط دارد، زیرا در مجموع 16 عنوان قهرمانی توسط تیم‌های این کشور به دست آمده است. پنج عنوان از رئال مادرید، پنج عنوان از بارسلونا، سه عنوان از اتلتیکو مادرید، دو قهرمانی از والنسیا و یکی هم برای سویا.

 

نظرات بینندگان