arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

اظهارات تازه رامین رضاییان درباره عکس عجیبی که منتشر کرد / «از هیچ چیز نمی‌ترسم؛ آدم‌های ترسو، ترسو زندگی می‌کنند و ترسو می‌میرند»

رامین رضاییان در یک پست اینستاگرامی در صفحه شخصی اش برای هواداران استقلال نوشت: قوی ادامه می‌دهم و از ترس‌هایم گذر می‌کنم. بزرگترین ترس زندگیم همیشه مار بود که اینجوری ازش گذشتم. هواداران بزرگ استقلال توی این دنیا بعضی از آدم‌ها خیلی راحت قضاوت می‌کنند و خیلی حرف‌ها می‌زنند، بزار راحت باشند شاید حال دلشون اینجوری خوب میشه، آدم‌های ترسو، ترسو زندگی می‌کنند و ترسو حرف می‌زنند و ترسو می‌میرند.  
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رامین رضائیان با انتشار تصویری از خود در صفحه شخصی اش از بزرگترین ترس زندگی اش برای هواداران فوتبال نوشت.
 
رامین رضاییان در یک پست اینستاگرامی در صفحه شخصی اش برای هواداران استقلال نوشت : «قوی ادامه می‌دهم و از ترس‌هایم گذر می‌کنم. بزرگترین ترس زندگیم همیشه مار بود که اینجوری ازش گذشتم.
 
هواداران بزرگ استقلال توی این دنیا بعضی از آدم‌ها خیلی راحت قضاوت می‌کنند و خیلی حرف ها می‌زنند، بزار راحت باشند شاید حال دلشون اینجوری خوب میشه، آدم‌های ترسو، ترسو زندگی می‌کنند و ترسو حرف می‌زنند و ترسو می‌میرند. 
 
من مثل همیشه ازشون می‌گذرم به خاطر هدف‌های بزرگم. در زندگیم همیشه احترام سرلوحه من بوده و همیشه بهش پایبندم تا وقتی که احترام من در جایی که هستم حفظ شود. من یک جنگجویان و با افتخار اینجام کنار شما و از هیچ چیزی نمی‌ترسم خیالتان راحت.
 
من فوتبال رو همیشه واسه هوادارانی که عاشقانه فوتبال و تیم‌شان را دوست دارند بازی می‌کنم تا بتونم لحظه ای دلشان را شاد کنم چون فوتبال بدون هواداران عاشق یعنی هیچ.»
نظرات بینندگان