arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۶ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

درگیری مرگبار بر سر رقابت شغلی در عبدل آباد

درگیری دو مرد همسایه بر سر رقابت شغلی به مرگ یکی از آنها منجر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این درگیری مرگبار در پی اختلافات طولانی‌مدت قاتل 35 ساله با مقتول و برادرانش رخ داده است.

این حادثه مرگبار حوالی ظهر دیروز به بازپرس سالار صنعت‌گر، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران گزارش شد. ماموران پلیس که مرگ مرد 30 ساله را به بازپرس صنعت‌گر اعلام کردند، گفتند: مقتول در یکی از بیمارستان‌ها بستری شد و پس از مدت کوتاهی جان خود را از دست داد.

به این ترتیب بازپرس جنایی دستور حضور تیم‌های تحقیق  را صادر کرد و خود نیز راهی محل شد. در تحقیقات اولیه مشخص شد مرد کشته شده اگزوزسازی دارد و پس از مجروح شدن به دست همسایه خود به بیمارستان انتقال یافته و در نهایت فوت شده است.

متهم به قتل که در صحنه درگیری و پیش از مرگ مقتول دستگیر شده بود، در بازجویی مدعی شد: مقتول و دو برادرش به دلیل حسادت به موفقیت من که در کار شیشه خودرو هستم، سعی می‌کردند مشتریانم را بپرانند. من با مقتول و برادرانش سر مشتریان و مسائل مالی درگیری داشتم.

این متهم در مورد روز قتل هم گفت: روز آخر دعوایمان شد و بعد از چند دقیقه همسایه‌ها جدایمان کردند. بعد از مدتی مقتول به مغازه من آمد و گفت می‌خواهد صحبت کند که دوباره درگیری لفظی اتفاق افتاد و بعد به خشونت کشید. او در حالی که قرار بود در مغازه با من صحبت کند، فحاشی کرد. به همین خاطر درگیر شدیم. آن موقع بود که کارگر یکی از مغازه‌های دیگر دو برادر او را صدا کرد و آنها سر من ریختند و مرا می‌زدند. من هم با میله آهنی از پشت دو ضربه به مقتول زدم که او روی زمین افتاد و من هم همان موقع دستگیر شدم. بعد او را به بیمارستان بردند اما فوت کرد.

این متهم به قتل در طول بازجویی بارها گفت: قصد کشتن مقتول را نداشتم و از اتفاقی که افتاده پشیمان  هستم.

به هر ترتیب با توجه به اتفاقی که افتاده این متهم 35 ساله در حال حاضر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد و تحقیقات برای جزئیات بیشتر این حادثه در دست انجام است.

نظرات بینندگان