arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۲ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳

چگونه فیلم تاریخی «انقلاب» باعث شد آل پاچینو به مدت چهار سال از بازیگری کناره‌گیری کند

آل پاچینو، یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین ستاره‌های هالیوود، به تازگی در مصاحبه‌ای به تجربه‌ای تلخ اشاره کرده که به دلیل آن چهار سال از دنیای سینما دور بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چگونه فیلم تاریخی «انقلاب» باعث شد آل پاچینو به مدت چهار سال از بازیگری کناره‌گیری کند
 

سایت خبری پنجره؛ آل پاچینو، بازیگر برجسته‌ای که در دنیای سینما با نقش‌های فراموش‌نشدنی‌اش شناخته می‌شود، پس از بازی در نقش‌های ماندگار مایکل کورلئونه و تونی مونتانا، در سال ۱۹۸۵ با فیلم تاریخی «انقلاب» روبرو شد.

این فیلم درام تاریخی به کارگردانی هیو هادسون، داستان تام داب، تله‌گذار و شکارچی خز در جنگ انقلابی آمریکا را روایت می‌کند. اگرچه این فیلم پروژه‌ای با بودجه بالا و تیم بازیگران برجسته بود، اما مشکلات متعدد در تولید آن به سرعت آغاز شد.

فیلمبرداری در شرایط ناخوشایند و مرطوب در انگلستان، آل پاچینو را به بیماری ذات‌الریه مبتلا کرد و باعث شد تا تیم تولید و بازیگران نیز از پروژه خارج شوند. وضعیت نامناسب محل فیلمبرداری و مشکلات دیگر باعث شد تا تهیه‌کنندگان نتوانند فیلمی جذاب و حماسی بسازند و در عوض، فیلم به عنوان یک پروژه ناامیدکننده شناخته شد.

پس از پایان تولید، پاچینو از نتیجه نهایی فیلم به شدت ناامید شد. «انقلاب» که در پایان سال ۱۹۸۵ به نمایش درآمد، در باکس آفیس شکست خورد و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. این فیلم حتی چهار جایزه تمشک طلایی، از جمله بدترین بازیگر مرد برای پاچینو، را به خود اختصاص داد.

واکنش منفی به این فیلم ضربه‌ای بزرگ به پاچینو وارد کرد و باعث شد تا او برای مدتی از دنیای سینما فاصله بگیرد و به تئاتر روی آورد. پاچینو چهار سال بعد با فیلم «دریای عشق» به دنیای سینما بازگشت و توانست با موفقیت به هالیوود برگردد. او پس از آن در پروژه‌های مختلف تحسین‌شده‌ای مانند «راه کارلیتو»، «مخمصه» و «دنی براسکو» حضور یافت و به موفقیت‌های جدیدی دست یافت.

آل پاچینو، با وجود شکست‌های حرفه‌ای، هرگز از مسیر خود منحرف نشد و به خاطر تجربه‌هایش، چه موفق و چه شکست‌خورده، به رشد و پیشرفت در عرصه بازیگری ادامه داد.

 

نظرات بینندگان