arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۱ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

این ستاره ستون ۱۵ سال آینده تیم ملی ایتالیا است!

لئوناردو بونوچی از ریکاردو کالافیوری به عنوان یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی ایتالیا در سال‎‌های پیش رو یاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کالافیوری یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب بولونیا در رقابت‌های فصل گذشته سری آ ایتالیا بود و توانست نقش مهمی را در کسب سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم ایفا کند و همین باعث شد که به اردوی تیم ملی کشورش برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ دعوت شود.

این بازیکن در این مسابقات توانست نامش را حتی بیشتر از قبل بر سر زبان‌ها بیندازد و یکی از دلایل اصلی صعود تیم ملی ایتالیا به مرحله یک هشتم یورو ۲۰۲۴ بود، هرچند که آنها در نهایت در این مرحله و با قبول شکست برابر تیم ملی سوئیس حذف شدند اما باشگاه‌های بزرگ اروپایی تلاش برای جذب او را آغاز کردند.

حالا این ستاره ایتالیایی در یک قدمی پیوستن به آرسنال قرار دارد و بونوچی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا درباره او اظهار داشت: «کالافیوری؟ من از انتقال او و ترک سری آ متاسف هستم. دوست داشتم که او را با پیراهن یوونتوس ببینم چون مدافعی سات که با آنچه ما عادت به دیدنش داریم متفاوت است.

او خوب بازی می‌کند، شخصیت خوبی دارد و به خوبی هم سازگار می‌شود. ما در حال انتقال بازیکنی به لیگی خارج از ایتالیا هستیم که قرار است به ستون اصلی تیم ملی این کشور برای ۱۵ سال آینده تبدیل شود و شکی در این باره وجود ندارد.»

نظرات بینندگان