arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۰ - ۳۰ تير ۱۴۰۳

بار دیگر دعوا بر سر شارژ ساختمان و نظافت راه پله منجر به قتل شد

۳ برادر که به‌خاطر شارژ ساختمان، مرد جوانی را به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران غروب چهارشنبه بیست و هفتم تیرماه مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دادند.

ماموران با بررسی اولیه متوجه شدند مرد جان سپرده فردی است که ساعت 19 عصر همان روز در یک درگیری خونین  در ساختمان چهار طبقه مجروح شده بود.

بررسی‌های اولیه و تجمیع اطلاعات پرونده حکایت از آن داشت که مقتول ۲۵ ساله در جریان درگیری با 3 برادر افغان در ساختمانی چهار طبقه واقع در میدان خراسان مجروح شده بود. همچنین معلوم شد همسر برادر مقتول که باردار است لحظه به لحظه صحنه درگیری را دیده است. به این ترتیب با وجود شرایط نامناسب این زن، مورد تحقیق قرار گرفت تا  ماجرا را شرح دهد.

زن باردار گفت: من و همسرم دو سال بود که در طبقه چهارم این ساختمان واحدی را برای زندگی اجاره کرده بودیم. این برادران که یکی از آنها برادر شوهرم را کشته با مادرشان زندگی می‌کردند و یک سال آپارتمان طبقه سوم را اجاره کرده بودند.  با آنها سر نظافت راه پله‌ها و شارژ اختلاف داشتیم،‌ زمان حادثه همسرم برای ماموریت کاری، تهران را ترک کرده و من تنها بودم. 3 برادر برای دریافت شارژ ساختمان جلوی در خانه ما آمدند که در همان ابتدا به‌خاطر مسائل قبلی ساختمان مشاجره‌ لفظی شکل گرفت و آنها فحاشی کردند. من هم خیلی زود موضوع را تلفنی با همسرم در میان گذاشتم. او ماجرا را به برادرش گفت و ساعتی بعد برادر همسرم برای حل مشکل و کمک به ساختمان آمد، اما این بار 3 برادر با او درگیر شدند و ضربه چاقویی به او زدند و فرار کردند. بعد من و همسایه‌ها خیلی زود برادر شوهرم را به بیمارستان رساندیم اما دکترها هم کاری از دستشان برنیامد و هرچه کردند فایده‌ای نداشت.

با بدست آمدن این اطلاعات تیم جنایی راهی خانه 3 متهم شدند و آنها را درحالی که مشغول جمع کردن وسایل برای فرار و بازگشت به کشور افغانستان بودند، دستگیر کردند.

در حالی چاقویی که آلت قتل بود از متهمان بدست نیامد و به نظر می‌رسد که آن را دور انداخته‌اند، تحقیقات از 3 برادر آغاز شد. آنها مدعی شدند نمی‌دانند چه کسی مقتول را زده است و حتی در بازجویی‌‌ها منکر زدن ضربه چاقو به قفسه سینه مقتول شدند. اما همسایه‌ها که شاهد درگیری خونین منجر به قتل بودند اظهار آنها را رد کردند و گفتند: ضربه مرگبار را یکی از 3 برادر زده است.

در نهایت پس از پایان بررسی صحنه جرم در ساختمان مورد نظر و ثبت گزارش کادر درمان کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ماموریت یافتند تحقیقات خود در رابطه با این پرونده را ادامه دهند.

همچنین با دستور قاضی اختیاری جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان هم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

نظرات بینندگان