arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۲۳ تير ۱۴۰۳

واکنش عجیب ستاره سابق یونایتد به حکم زندان

پاتریس اورا واکنش عجیبی به محکومیتش به زندان و پرداخت غرامت به همسر سابقش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رسانه‌های فرانسوی شب گذشته خبر دادند که پاتریس اورا به دلیل ترک خانواده‌اش، که شامل همسر و دو فرزندش می‌شد، به یک سال حبس تعلیقی و پرداخت غرامتی در حدود ۹۶۹ هزار یورو محکوم شده است. او همچنین باید ۴۰۰۰ یورو به عنوان جریمه معنوی و ۲۰۰۰ یورو برای هزینه‌های قانونی به همسرش پرداخت کند.

این خبر بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و خصوصاً بین هواداران تیم ملی فرانسه و منچستریونایتد داشت و انتقادهای بسیاری را از این ستاره سابقه شیاطین سرخ به همراه داشت اما به نظر نمی‌رسد که او شخصاً چندان تحت تاثیر این حکم و حواشی ایجاد شده قرار گرفته باشد.

1950527

او ویدیویی را در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده که نشان می‌دهد لباسی شبیه به لباس زندان به تن دارد و یک گردنبند بزرگ با علامت دلار به گردنش انداخته است و دستانش هم به یکدیگر دستبند زده شده‌اند و در همین شرایط در جایی که شبیه به حیاط زندان است مشغول بازی است. 

اورا در توضیح این ویدیو نوشت: «آنها مجبور شدند من را زندانی کنند چون در تمام اینترنت صحبت از من بود.» و به این شکل به این اتفاقات واکنش نشان داد تا مشخص شود که چندان هم از این وضعیت ناراحت نیست. وکیل او اعلام کرده که اعتراضی به حکم صادره زده شده و باید منتظر نتیجه نهایی و حکم قطعی دادگاه بود.

نظرات بینندگان