arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۰ - ۲۳ تير ۱۴۰۳

ادعای ستاره سابق بارسا: وینی باید توپ طلا ببرد!

سرخیو آگوئرو معتقد است که عملکرد وینیسیوس جونیور در فصل گذشته بسیار بهتر از کیلیان امباپه بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 امباپه پس از حواشی و کشمکش‌های بسیار بالاخره از پاری سن ژرمن جدا شد و به رئال مادرید پیوست تا در فصل آینده پیراهن تیم محبوبش را بر تن کند و در کنار ستاره‌های بزرگی مانند وینیسیوس جونیور در خط حمله این تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی به میدان برود.

در چند هفته اخیر صحبت‌های بسیاری درباره همکاری این بازیکن با وینیسیوس در ترکیب رئال در فصل آینده به گوش می‌رسد و این دو بازیکن حتی پیش از اینکه این همکاری را آغاز کنند هم بارها با یکدیگر مقایسه شده‌اند اما حتی ستاره سابق بارسا هم معتقد است که توپ طلای  امسال برای وینیسیوس جونیور است. 

سرخیو آگوئرو در این باره گفت: «وینیسیوس جونیور فصل بسیار خوبی داشت. من واقعاً از عملکرد بلینگام و امباپه خوشم می‌آید و راضی هستم و باور دارم که آنها کامل‌ترین بازیکنان هستند اما وینیسیوس در طول فصل بسیار بهتر از آنها عمل کرد.

2042811

وقتی که من به فصلی که گذشت نگاه می‌کنم متوجه می‌شوم که وینیسیوس بهتر از امباپه بود. امباپه بازیکن کاملی است اما وینی بازیکنی است که این فصل به صورت مداوم تهدید جدی برای حریفان بود. او بازیکنی است که توپ را از خط میانی می‌گیرد و شما می‌دانید که خطری در پیش است.

من معتقد هستم که امباپه مقابل حریفانی که دفاع بسته دارند به مشکل جدی می‌خورد چون نیاز به فضای بیشتری دارد اما وینیسیوس در این زمینه بسیار ماهرانه‌تر عمل می‌کند. آنها بازیکنان متفاوتی هستند اما امباپه کمی کامل‌تر است. بلینگام و وینی در این فصل برای رئال عالی بودند. من واقعا وینی را دوست دارم و باید وینی را تحسین کنیم.»

نظرات بینندگان