arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۱ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

کتک‌کاری ستاره‌های اروگوئه با هواداران کلمبیا! (عکس)

درگیری بازیکنان تیم ملی اروگوئه با هواداران تیم ملی کلمبیا پس از پایان بازی صحنه‌های عجیبی را رقم زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 تیم ملی اروگوئه نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب مسابقات مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کلمبیا به میدان رفت و با قبول شکست ۰-۱ مقابل این تیم از گردونه بازی‌ها حذف شد و نتوانست رویایش برای کسب عنوان قهرمانی در این دوره را به واقعیت تبدیل کند. 

بازیکنان این تیم که از این اتفاق بسیار عصبانی و ناراحت بودند در اواخر بازی درگیری‌هایی را در زمین به وجود آوردند و لوئیس سوارز یکی از بازیکنانی بود که نقش بسیاری در این درگیری‌ها در زمین داشت اما کار به همین جا ختم نشد و اتفاق ناراحت کننده‌ای که رخ داد مربوط به درگیری روی سکوها بود.

2052753

بسیاری از بازیکنان تیم ملی اروگوئه مانند داروین نونیز، رونالد آرائوخو و خوزه ماریا خیمنز پس از پایان بازی روی سکوها با هواداران تیم ملی کلمبیا درگیر شدند. تصاویری که بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد نشان می‌داد که نونیز در ابتدا به تماشاگران حمله کرده و سپس تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی این کشور هم همراهی‌اش کرده‌اند. 

خیمنز دقایقی بعد درباره این صحنه گفت: «ما می‌خواستیم روی سکوها برویم که عزیزان‌مان را پایین بیاوریم چون کودکان کوچک و نوزادان هم آنجا بودند. این فاجعه‌ای واقعی بود. حتی یک پلیس حاضر نبود و پس از نیم ساعت آمدند. ما آنجا بودیم تا از خودمان دفاع کنیم. امیدوارم که مقامات کمی بیشتر مراقب خانواده‌ها باشند چون این فاجعه است و هر بازی همین بود.»

2052754

درگیری و تنش‌ترین بازی از زمانی آغاز شد که مونوز پیش از سوت پایان نیمه اول با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. کار به جایی رسید که سزار راموس به عنوان داور مکزیکی این بازی توانایی کنترل آن را نداشت و بازیکنان اروگوئه هم پس از پایان بازی نتوانستند خوشحالی و شادی کلمبیایی‌ها را تحمل کنند و این درگیری جدی شد.

نظرات بینندگان