arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۰ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

اتاق معارفه طارمی، در کنار جام‎‌های اینتر (عکس)

به‌زودی و در موزه افتخارات اینتر، مهدی طارمی رسما بازیکن نراتزوری خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علاقه‌مندان به فوتبال در ایران به شدت منتظر اعلام رسمی خبر پیوستن مهدی طارمی به اینتر هستند. مهاجم بوشهری که ماه‌هاست و با انتقالی آزاد از پورتو به قهرمان ایتالیا پیوسته، طی روزهای آینده و به صورت رسمی، معارفه خواهد شد.

اینتر چند سالی است که نخستین تصاویر از بازیکنان جدید خود را در موزه و تالار افتخارات این باشگاه منتشر می‌کنند و آنها با حضور در کنار جام‌ها و افتخارات این تیم بزرگ ایتالیایی، رسما به هواداران معرفی می‌شوند و البته مصاحبه کوتاهی نیز با آنها در کنار همین جام‌ها انجام می‌شود.

2051962

امسال نیز اینتر به رسم سال‌های پیشین، نخستین بازیکن جدید خود را در کنار جام‌های متعددی که توسط این باشگاه کسب شده، معرفی کرد. پیوتر زیلینسکی که به عنوان نخستین بازیکن لهستانی تاریخ اینتر قراردادش را با نراتزوری امضا کرد، در موزه افتخارات افعی‌ها معارفه شد.

2051961

علاوه بر این، بخش رسانه‌ای اینتر به مانند چند سال گذشته، ویدیویی برای معرفی زیلینسکی منتشر کرد که او را در حال بالا رفتن از کوه‌های پوشیده از برف نشان می‌دهد. طبیعتا ویدیوی مشابهی نیز برای مهدی طارمی ساخته خواهد شد که باید دید سناریوی آن به چه شکلی خواهد بود.

2051963

به هر شکل، باید منتظر معرفی رسمی مهدی طارمی در موزه افتخارات اینتر، انتشار تصاویر او در کنار جام‌های نراتزوری، ویدیوی سلفی کوتاه او و صحبت با هواداران و بالاخره نخستین مصاحبه این بازیکن پس از عضویت در اینتر باشیم که تمامی اینها در همان تالار افتخارات این باشگاه انجام خواهد شد.

پس از آن، بخش رسانه‌ای اینتر که همواره برای بازیکنان جدید ویدیو معارفه جالب و جذابی ساخته است، کلیپی درخصوص طارمی منتشر می‌کند که احتمال می‌رود تم و اِلِمان‌هایی درباره ایران نیز در این ویدیو وجود داشته باشد.

نظرات بینندگان