arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۰ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

مصدومیت آرائوخو به سود ستاره بارسلونا شد

مصدومیت رونالد آرائوخو باعث شده است که مدیران بارسا به فکر حفظ اریک گارسیا باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 اریک گارسیا پس از پیوستن به بارسلونا از منچسترسیتی نتوانست درخششی که از او انتظار رفت را به نمایش بگذارد و در نهایت پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله راهی خیرونا شد و عملکرد خوبش در این تیم باعث شد که شایعاتی درباره احتمال بازگشتش به بارسا مطرح شود. 

با این حال، رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا پیش از این مدعی شده بودند که مدیران این باشگاه قصد دارند او را در پنجره تابستانی پیش رو به فروش برساند ولی به نظر می‌رسد که مصدومیت به وجود آمده برای آرائوخو در ترکیب تیم ملی اروگوئه در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ این وضعیت را تغییر داده است. 

1964833

این بازیکن به دلیل مصدومیت حداقل بین چهار تا شش هفته قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود و به این ترتیب اردو پیش فصل و همچنین احتمالاً چند هفته ابتدایی رقابت‌های لالیگا را از دست می‌دهد و روزنامه اسپورت مدعی شده است که این وضعیت ممکن است تاثیر مستقیمی روی سرنوشت این مدافع داشته باشد. 

غیبت آرائوخو در ترکیب بارسا و همچنین مشکلاتی که این باشگاه برای ثبت قرارداد اینیگو مارتینز در لالیگا به دلیل مسائل مالی و قوانین فرپلی تعیین شده از سوی این رقابت‌ها دارد موجب شده است که شانس گارسیا برای ادامه حضور در این تیم به شکل قابل توجهی بالا برود. هرچند هنوز تصمیم نهایی در این باره گرفته نشده است اما این احتمال وجود دارد که او برای فصل آینده در این تیم ماندگار شود.

نظرات بینندگان