arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۵ - ۱۸ تير ۱۴۰۳

راز ستاره آرسنال فاش شد: او عاشق یونایتد است

لوک شاو مدعی شده است که بوکایو ساکا در اصل یکی از هواداران جدی منچستریونایتد است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ساکا در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازیکنان حاضر در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس است و درخشش او در ترکیب آرسنال باعث شده است که بسیاری به سبک بازی او علاقه زیادی پیدا کنند و او را در بین ستاره‌های این مسابقات قرار دهند. 

این بازیکن در حال حاضر در اردوی تیم ملی انگلیس در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ حضور دارد و در بازی برابر تیم ملی سوئیس هم نمایش درخشانی داشت و تک گل تیمش را در جریان بازی به ثمر رساند و حالا خودش را برای بازی حساس مقابل تیم ملی هلند در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها آماده می‌کند.

2051225

ویدیویی از صحبت‌های این ستاره انگلیسی با حضور لوک شاو در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته که در آن شاو مدعی شده است که او طرفدار آرسنال نیست. این بازیکن در این باره می‌گوید: «او طرفدار منچستریونایتد است.»

اما ساکا در پاسخ به این بازیکن و در حالی که می‌خندد می‌گوید: «نگاهش کنید! او همه این کارها را می‌کند و دوباره در حال دروغ گفتن است! تو دروغ می‌گویی...» تا به این شکل ادعای مطرح شده از سوی شاو را تکذیب کند و جلوی ایجاد جنجال در بین هواداران آرسنال را بگیرد اما به نظر می‌رسد که شاو از این موضوع مطمئن است و فقط می‌گوید: «باشه، در این باره حرف نمی‌زنیم!»

نظرات بینندگان